Politica de distribuţie a serviciilor turistice pe piaţa românească
Introducere Capitolul I. Locul şi rolul distribuţiei în politica de marketing a firmei de turism 1.1 Conceptul de distribuţie turistică 1.2 Obiective şi strategii ale politicii de distribuţie turistică 1.3 Particularităţi ale distribuţiei în turism Capitolul II. Agenţia de turism – facilitator de servicii turistice 2.1 Conceptul de turism 2.2 Forme de turism 2.3 Agenţia de turism 2.4 Operaţiuni de turism Capitolul III. Fundamentarea strategiei de distribuţie a serviciilor turistice la S.C. Paralela 45 S.A. 3.1 Analiza mediului intern al firmei de servicii turistice 3.2 Analiza mediului extern al firmei de servicii turistice 3.3 Relaţiile firmei de turism cu mediul extern 3.4 Comportamentul consumatorului de servicii turistice 3.5 Analiza actualei distribuţii a serviciilor turistice Capitolul IV. Coordonarea politicii de distribuţie a Agenţiei de turism Paralela 4.1 Obiective 4.2 Strategii 4.3 Elementele unui program de distribuţie Bibliografie
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu