Cuprins
Referatul conducătorului ştiinţific……………………………………………………………..1
Capitolul I Concepte de bază utilizate în lucrare
I.1 Reglementări în serviciul de alimentare cu apă şi de
canalizare………………………...…5
I.2 Metode de delegare a serviciului public de alimentare cu apă şi de
canalizare ...…………3
I.3 Standarde de calitate ale managementului serviciului public alimentare
cu apă şi de canalizare………………………………………………………………………………………3
Capitolul II Prezentarea S.C. APA NOVA BUCUREŞTI S.A
II.1 Istoricul societăţii…………………………………………………………………………2
II.2.Descrierea serviciilor de alimentare cu apă şi de
canalizare..............................................
II.3 Sistemul de management al societaţii……………………….…………………………...3
II.3.1 Sistemul
organizatoric...............................................................
..............................1
II.3.2 Sistemul
decizional..................................................................
...............................
II.3.3 Sistemul
informaţional...............................................................
..............................
II.4 Strategia S.C. APA NOVA BUCUREŞTI S.A pentru creşterea calităţii
serviciului de alimentare cu apă şi de canalizare……………………………………………………………..
Capitolul III Prezentarea generală a contractului de concesiune
III.1 Obligaţiile concedentului
III.1.1 Material change
III.1.2 RADET
III.1.3 Auditul de mediu
III.1.4 Eliberarea permiselor şi autorizaţiilor
III.2 Obligaţiile concesionarului
III.2.1 Atingerea nivelelor de servicii
III.2.2 Investiţii obligatorii
III.2.3 Bunuri Publice
III.3 Comisia de experţi
III.3.1 Rolul comisiei de experţi
III.3.2 Rezolvarea litigiilor
III.4 Relaţia dintre S.C. APA NOVA BUCUREŞTI şi Municipalitatea
III.4.1 Municipalitatea – partener ANB
III.4.2 Sprijinul acordat de Municipalitate
III.4.3 Probleme în dispută
III.5 Relaţia dintre S.C. APA NOVA BUCUREŞTI si autorităţile de
reglementare
III.5.1 Relaţia cu ANRSC
III.5.2 Relaţia cu ARBAC
III.6 Evoluţia indicatorilor de calitate a serviciului de alimentare cu
apă şi de canalizare de la intrarea în vigoare a Concesiunii
CAPITOLUL IV Eficientizarea serviciului public de alimentare cu apă şi de
canalizare
IV.1 Îmbunătăţirea activităţii ANB cu privire la orientarea către client a
serviciului de alimentare cu apă şi de canalizare din Municipiul
Bucureşti…………………………………...
IV.2 Creşterea calităţii resursei umane şi influenţa acesteia asupra
eficienţei activităţii din cadrul
ANB.........................................................................
..........................................................
IV.3 Implementarea sistemului de management al proiectelor………………………………..
IV.4 Implementarea sistemului de management al calităţii…………………………………...
IV.5 Marketing, cercetare dezvoltare în cadrul S.C. APA NOVA
BUCUREŞTI S.A
............................................................................
............................................
IV.6 Analiza şi evoluţia proceselor investiţionale în cadrul S.C. APA NOVA
BUCUREŞTI
S.A.........................................................................
..............................................
IV.7 Tendinte ale costurilor calitatii pe durata contractului de
concesiune...............................
IV.7.1 Costurile calităţii în cadrul S.C. APA NOVA BUCUREŞTI
S.A........................
IV.7.2 Determinarea costurilor
calităţii...................................................................
.........
IV.7.3 Analiza eficienţei activităţii S.C. APA NOVA BUCUREŞTI S.A
din perspectiva relaţiei dintre activităţile generatoare de
costuri......................................
CONCLUZII...................................................................
..........................................................
BIBLIOGRAFIE................................................................
.......................................................
pagini 95
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu