Servicii de marketing in intreprindere

Introducere  CAPITOLUL I.Bazele teoretice a serviciilor de marketing la întreprindere. 1.1. Clasificarea şi rolul economico-social al serviciilor de marketing. 1.2. Natura, particularităţile şi domeniile serviciilor de marketing.     CAPITOLUL II.Organizarea serviciilor de marketing la întreprindere. 2.1. Principiile şi metodele de organizare a serviciilor de marketing la întreprindere. 2.2. Activitatea Companiei Mixte de Asigurări “Exim-Asint” S. A.     CAPITOLUL III.Perfecţionarea activităţii serviciilor de marketing la întreprindere. 3.1. Mecanismul serviciilor de marketing la Companii de Asigurare. 3.2. Perfecţionarea activităţii a Marketingului la Companii de Asigurare. 3.3. Eficienţa serviciilor de marketing la Companii de Asigurare     Concluzii şi recomandări  Bibliografie

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu