CUPRINS
Introducere ……………………………………………………………………...........….4
1 Capitolul I Strategii manageriale privind politica de marketing
2 1.1 Conceptul de strategie
.......................................................................
............................8
3 1.2 Strategia si principalele sale
caracteristici.........................................................
...........11
4 1.3 Componentele strategiei
.......................................................................
.......................12
5 1.4 Tipologia strategiilor
.......................................................................
............................13
6 1.5 Rolul strategiilor
.......................................................................
..................................17
7 1.6 Strategia de marketing
.......................................................................
.........................19
8 1.7 Diagnosticul strategic in marketing
.......................................................................
.....23
9 1.7.1 Strategia de specializare
.......................................................................
........25
10 1.7.2 Strategia de diversificare
.......................................................................
.......26
11 1.7.3 Strategia calitatii
.......................................................................
...................28
12 1.7.4 Strategia de reducere a costurilor
................................................................29
Capitolul II Productia, proces si rezultat al combinarii
factorilor de productie
1. Conceptul de factori de
productie.................................................................
............30
2.2 Caracterizarea principalilor factori de
productie.......................................................33
2.3 Progresul factorilor de productie. Resursele
informationale.....................................38
Capitolul III Planificarea si optimizarea dezvoltarii productiei
utilizand
modelele economico - matematice
1. Productia – proces si
rezultat..................................................................
...................42
2. Necesitatea optimizarii si modelarii proceselor
sconomice.......................................45
3. Modelul economico – matematic. Concept,
clasificare.............................................49
4. Concepte si tipuri de modele ale functiilor de
productie..........................................53
5. Previziunea ca stiinta. Forme si instrumente de
previzionare..................................68
3.6 Calculul previzional al indicatorilor de eficienta
economica...................................73
Capitolul IV Planificarea productiei la SC DESICOM SRL
1. Prezentarea societatii
..........................................................................
........................75
2. Utilizarea functiilor de productie pentru planificarea productieisi
cresterea eficientei
utilizarii factorilor de
productie...................................................................
...............75
3. Caile de crestere a eficientei utilizarii factorilor de productie in
conditiile cresterii
volumului de
productie.................................................................
.............................79
Concluzii privind planificarea productiei la S.C. DESICOM S.R.L.
Bibliografie................................................................
.....................................................82
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu