Studiu practic al proiectului de marketing

Stabilirea preţurilor de licitaţie
      Participarea firmelor la licitaţie presupune  elaborarea  unei  oferte
care trebuie să aibă două componente:
      -oferta tehnică în care se precizează toate  caracteristicile  tehnice
ale produsului sau proiectului aşa cum va fi  prezentat  de  către  ofertant
sau realizat de către ofertant.Această ofertă  conţine  în  cele  mai  multe
cazuri şi pachetul de servicii care va însoţi produsul sau proiectul;
      -oferta de preţ ,care precizează şi fundamentează preţul la care  este
dispus să vândă produsul sau să realizeze proiectul.
      Aceste situaţii sunt întâlnite în  cazul  cumpărării  de  produse  sau
servicii de  către  organizaţiile  publice(iniţiatorii  ofertei)  şi  pentru
elaborarea proiectelor de construcţii sau pentru executarea acestora.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu