Televiziunea si Trairea prin Procura

Introducere    CAPITOLUL I. LUMEA TELEVIZUALULUI 1. Caracteristicile mesajului audiovizual 1.1. Cantitatea mesajului televizat 1.2. Capacitatea de acoperire 1.3. Forţa de penetrare 1.4. Viteza de transmitere 2. Impactul mesajului audiovizual 3. Funcţiile televiziunii a) Funcţia de informare b) Funcţia de socializare (educativă) c) Funcţia de divertisment d) Funcţia de liant social e) Funcţia de întărire a normelor sociale (de coeziune) f) Funcţia de a conferi status. 4. Disfuncţiile televiziunii a) Efemeritatea mesajului b) Cronofagia c) Efectele vizionării excesive d) Scăderea nivelului cultural e) Fenomenul manipulării     CAPITOLUL II. EFECTELE COMUNICĂRII TV ASUPRA MINŢII UMANE 1. Modelarea subconştientului 1.1. Captivarea atenţiei 1.2. Scăderea capacităţii de concentrare 1.3. Crearea unei atitudini mentale pasive 2. Influenţa hipnotică asupra minţii 2.1 Cauza declanşării fenomenului hipnotic 2.2 Caracteristicile stării hipnotice 3. Dependenţa de televizor 3.1 Şapte criterii ale diagnosticării dependenţei 3.2 Mecanisme psihologice care explică apariţia dependenţei de televizor 3.3 Tipurile de dependenţă 3.4. Consecinţa dependenţei la tineri 1. ,,Realitatea” TV 1.1. Timpul ,,realităţii” TV 1.2. Coordonatele psihoterapeutice ale ,,realităţii” TV 1.3. Atitudinile şi valorile ,,realităţii” TV 2. Erotismul TV 2.1 Sexualitatea şi goliciunea prin intermediul lumii TV 2.2 Cum are loc erotizarea percepţiei 2.3 Consecinţele identificării telespectatorilor cu personajele erotice 3. Violenţa TV 3.1. Efectele violenţei TV 3.2 Care este lecţia pe care violenţa TV o dă noilor generaţii sau lumii întregi? 3.3 De ce violenţa este cel mai mult prezentă pe micul ecran?     CAPITOLUL IV. TELEVIZIUNEA ÎN VIAŢA ADOLESCENTULUI 1. Metodele cercetării 1.1 Chestionarul 1.2. Mărturiile 2. Descrierea şi interpretarea chestionarelor 3. Prezentarea şi interpretarea mărturiilor     Concluzii şi principii care înlesnesc eliberarea de televizor Bibliografie A. Lucrări generale B. Lucrări de specialitate C. Resurse electronice

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu