Cuprins:
Introducere.............................………………………………………………………….........3
Supermagazinul în contextul actual al comerţului……………………………………4
1.1 Repere conceptuale ale supremagazinului..............................................................4
1.2 Importanţa designului comercial şi a merchandisingului în crearea ambientului necesar vânzării.........................................................................................................................6
1.3 Stabilirea funcţionalului în supermagazine............................................................9
2. Amenajarea funcţională şi dispunerea spaţială a elementelor supermagazinului......14
2.1 Proiectarea şi dotarea spaţiilor supermagazinului.................................................14
2.2 Stabilirea asortimentului şi a tehnicilor de etalare ale acestuia.............................18
2.3 Serviciile asociate vânzării în cadrul supermagazinului........................................21
3. Supermagazinul Angst Titulescu....................................................................................24
3.1 Scurtă prezentare a grupului de apartenenţă.........................................................24
3.2 Identitatea Angst în supermagazinul din Titulescu...............................................27
3.3 Sloganul Angst: “Excelenţa face diferenţa”..........................................................35
Concluzii şi recomandări…………………………………………………………..37
Anexe………………………………………..………………..……………………...41
Bibliografie…………………………………………………………….………….....48
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu