Analiza economico-financiara a agentiei de turism X

INTRODUCERE…………………………………………………………….. 3
CAP. 1      PREZENTARE GENERALĂ A AGENŢIEI TOUR-OPERATOARE HOLIDAY PARTNER
        1. Considerente generale ale agenţiei de turism…………………  4
        2. Istoric al agenţiei Holiday Partner……………………………... 6
        3. Organizarea agenţiei Holiday Partner…………………………  8
        4. Piaţa de acţiune………………………………………………… 10
              1. Oferta de servicii a agenţiei…………………………………. 10
              2. Clienţii agenţiei şi contractele încheiate……………………… 12
              3. Concurenţa agenţiei………………………………………… 15
CAP. 2      ANALIZA ECONOMICO-FINANCIARĂ A AGENŢIEI HOLIDAY PARTNER
      2.1. Indicatori cu privire la circulaţia turistica……………………..  17
      2.2. Analiza indicatorilor economico-financiari…………………….  21
            2.2.1.  Analiza cifrei de afaceri pentru agenţia Holiday
Partner……… 22
            2.2.2.  Analiza profitului si veniturilor pentru agenţia
Holiday                                Partner…………………………………………………….  23
            2.2.3.  Analiza cheltuielilor pentru agenţia Holiday
Partner…………  24
            2.2.4.  Analiza valorii adaugate şi a rentabilităţii…………………....
 25
CAP. 3      METODE ŞI TEHNICI DE PROMOVARE ŞI
PUBLICITATE…………………………………………………………...  27
CAP. 4      PROGRAM DE PROMOVARE A AGENŢIEI DE TURISM HOLIDAY
PARTNER……………………………………....  34
      4.1. Auditul extern……………………………………………………  34
      4.2. Auditul intern……………………………………………………  39
BIBLIOGRAFIE……………………………………………………………  45

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu