Cuprins
Introducere.................................................................
..........................................................1
Capitolul 1
1. Conceptul de comportament al
consumatorului............................................................
............3
2. Modele globale privitoare la comportamentul
consumatorului.................................................5
1.3 Principalii factori care influenţează comportamenul
consumatorului.....................................10
1.4 Procesul de luare a deciziei de
cumpărare...................................................................
...........13
1.4.1 Comportamentul de
cumpărare...................................................................
...........13
1.4.2 Procesul de luare a deciziei de
cumpărare...............................................................14
Capitolul 2
2.1Capacitateapieţei........................................................
...........................................17
2.2
Structurapieţei.............................................................
.........................................19
2.3Concurenţa...............................................................
............................................23
Capitolul 3
3.1Cercetarea comportamenului de cumpărare pentru produsul sucuri
necarbonatate...............................................................
.........................................28
3.2Concluzii................................................................
............................................40
Bibliografie
Annexe
Pagini 55
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu