Elaborarea strategiei promotionale a companiei

Cuprins
                                              Pagina
Capitolul 1.    Comunicaţia de marketing a întreprinderii            3
        1.1. Importanţa şi obiectivele comunicării promoţionale    3
        1.2. Componentele comunicării promoţionale            8
        1.3. Mixul promoţional – instrument al strategiei
            promoţionale                            13        1.4. Elaborarea strategiei promoţionale                17
              1.4.1. Tipologia strategiilor promoţionale            17
              1.4.2. Etapele elaborării strategiei promoţionale        18
Capitolul 2.    Activitatea promoţională a întreprinderii            24
        2.1. Structura activităţii promoţionale                24
              2.1.1. Publicitatea                        24
              2.1.2. Promovarea vânzărilor                    36
              2.1.3. Relaţii publice                        47
              2.1.4. Utilizarea mărcilor                    49
              2.1.5. Comunicaţia prin eveniment                53
              2.1.6. Forţa de vânzare                        56
        2.2. Evaluarea eficienţei activităţii promoţionale            57
Capitolul 3.    Compania M.B.L Computers S.R.L.                             61
        3.1 Compania M.B.L. Computers                    61
              3.1.1. M.B.L. Computers – actualitate si viitor        61
              3.1.2. Conducerea M.B.L. Computers                62
              3.1.3. Este vorba despre comunicaţia dintre oameni.                     Restul este tehnologie                            62
              3.1.4. Puncte de sprijin pentru viitor                63
              3.1.5. Politica de produs a companiei M.B.L. Computers    64
              3.1.6. Politica de distribuţie a companiei
                                               M.B.L. Computers                                                    64
          
                            3.1.7. Politica de preţ a companiei
                                                M.B.L. Computers                                          65
              3.1.8. Politica de promovare a companiei
                                                M.B.L. Computers                                                   67
              3.1.9. Punerea în practică a sloganului
                                                “Busines to busones,person to person”        67
Capitolul 4.    Elaborarea strategiei promoţionale a companiei
        M.B.L. Computers România pentru anul 2006        70
        4.1. Sistemul de comunicaţie al companiei M.B.L. Computers
            şi activitatea promoţională                    70
        4.2. Analiza situaţiei de marketing a companiei
 M.B.L. Computers                    72
              4.2.1. Piaţa                            72
              4.2.2. Anunţătorul                        74
              4.2.3. Obiectul comunicaţiei - telefonul mobil Sony
            Ericsson –Z800                        74
              4.2.4. Concurenţa                        75
              4.2.5. Consumatorul                        76
              4.2.6. Diagnosticul general                    77
              4.2.7. Problema de rezolvat                    78
        4.3. Elaborarea planului de comunicaţie promoţională        78
              4.3.1. Alegerea ţintei de comunicaţie                78
              4.3.2. Obiectivele de comunicaţie                79
              4.3.3. Poziţionarea                        80
              4.3.4. Alegerea axului de comunicaţie            80
              4.3.5. Determinarea prealabilă a bugetului promoţional    81
              4.3.6. Componentele mixului promoţional            81
              4.3.7. Evaluarea efectelor şi controlul campaniei
            promoţionale                            83
Concluzii şi recomandări                                85
Bibliografie                                        87

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu