GESTIUNEA INFORMATIZATĂ A UNUI PROIECT DE DEZVOLTARE
(STUDIU DE CAZ: PETROM OMV)
Capitolul I – Managementul proiectelor – metodă managerială de succes
1.1 Notiuni generale despre managementul proiectelor
1.2 Aspecte referitoare la evolutia unui proiect
1.3 Elemente componente ale managementului de proiect
1.4 Metodologia managementului prin proiecte
1.4.1 Planificarea in managementul proiectelor
Capitolul 2 – Poziţionarea companiei PETROM-OMV în cadrul distribuţiei din
sctorul petrolier din România
2.1 Analiza structurală a industriei petroliere din România
2.1.1 Intensitatea rivalităţii dintre firmele concurente
2.1.2 Puterea de negociere a furnizorilor
2.1.3 Puterea de negociere a cumpărătorilor
2.1.4 Riscul intrărilor de noi firme
2.1.5 Barierele de intrare pe piaţă
2.2 Prezentarea companiei PETROM - OMV
Capitolul 3 - Implementarea proiectului de productie a biodieselului in
cadrul companiei PETROM OMV cu ajutorul software-ului Microsoft Project
3.1 Aplicatia informatică Microsoft Project - prezentare generală
3.2 Planificarea unui proiect de management a relaţiilor de productie
cu potentialii investitori in domeniul producerii de biodiesel
3.3 Modelarea şi gestiunea informatizată a proiectului „Biodiesel” cu
aplicaţia informatică Microsoft Project
3.3.1 Configurarea activităţilor specifice proiectului Biodiesel
3.3.2 Configurarea resurselor şi alocarea lor activităţilor specifice
proiectului Biodiesel
3.4 Simularea aplicării funcţiilor destinate gestiunii
informatizate a proiectului Biodiesel
BIBLIOGRAFIE:
ANEXA 1
Pagini 78
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu