CUPRINS
I. MANAGEMENTUL AFACERILOR ECONOMICE INTERNAŢIONALE
1. Factorii care conduc la evoluţia managementului afacerilor
internaţionale ..................3
2. Functiile managementului in afacerile internationale
.....................................................3
2.1. Organizarea distribuţiei produselor şi serviciilor;
organizarea activităţilor de piaţă .
.......................................................................
......................................................3
2.2. Comunicarea, cercetarea şi prospectarea pieţei,
promovarea afacerilor ....4
2.3. Adaptarea produselor şi serviciilor la cerinţele
dinamice ale pieţei ...........6
2.4. Negocierea în afacerile economice internaţionale
......................................6
3. Cercetare de marketing
............................................................................
.......................7
4. Evoluţia publicitară: Obstacolele traditionale ale colaborarii
dintre marketing si PR
............................................................................
..........................................................................12
II: PROGRAM DE MARKETING INTERNATIONAL PRIVIND LANSAREA DACIEI LOGAN
PE PIATA GERMANIEI
1. Conditii necesare adoptarii programului
...................................................................
15
1. Prezentarea companiei
............................................................
..................15
2. Prezentarea produsului
............................................................
..................17
3. Strategia de piata
............................................................
...........................31
2. Obiectivele programului de marketing
....................................................................
..32
3. Continutul programului de marketing
....................................................................
...32
4. Bugetul de marketing
....................................................................
............................43
5. Controlul programului de marketing
....................................................................
.....44
III: STUDIUL DE CAZ: „Lansarea Daciei Logan MCV pe piata Germaniei”
.....................45
IV: CONCLUZII
............................................................................
.........................................83
V: REFERINTE BIBLIOGRAFICE
............................................................................
.........85
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu