LANSAREA DACIEI LOGAN MCV PE PIATA GERMANIEI

                                   CUPRINS
    I.      MANAGEMENTUL AFACERILOR ECONOMICE INTERNAŢIONALE
       1.  Factorii  care  conduc  la  evoluţia  managementului   afacerilor
internaţionale ..................3
      2.    Functiile    managementului    in    afacerile    internationale
.....................................................3
           2.1.   Organizarea  distribuţiei  produselor   şi   serviciilor;
      organizarea         activităţilor         de          piaţă          .
      .......................................................................
      ......................................................3
             2.2.        Comunicarea,  cercetarea  şi  prospectarea  pieţei,
promovarea afacerilor ....4
            2.3.       Adaptarea  produselor  şi  serviciilor  la  cerinţele
dinamice ale pieţei ...........6
             2.4.   Negocierea   în   afacerile   economice   internaţionale
......................................6
                 3.            Cercetare            de             marketing
............................................................................
.......................7
      4. Evoluţia  publicitară:  Obstacolele  traditionale  ale  colaborarii
dintre                   marketing                   si                   PR
............................................................................
..........................................................................12
II:   PROGRAM DE MARKETING INTERNATIONAL PRIVIND  LANSAREA DACIEI  LOGAN
      PE PIATA GERMANIEI
     1.        Conditii        necesare        adoptarii        programului
        ...................................................................
        15
              1.                    Prezentarea                    companiei
                 ............................................................
                 ..................15
              2.                   Prezentarea                    produsului
                 ............................................................
                 ..................17
              3.              Strategia               de               piata
                 ............................................................
                 ...........................31
     2.        Obiectivele         programului         de         marketing
        ....................................................................
        ..32
     3.         Continutul         programului         de         marketing
        ....................................................................
        ...32
     4.                Bugetul                 de                 marketing
        ....................................................................
        ............................43
     5.         Controlul         programului         de          marketing
        ....................................................................
        .....44
III:  STUDIUL DE  CAZ:  „Lansarea  Daciei  Logan  MCV  pe  piata  Germaniei”
.....................45
IV:                                                                CONCLUZII
............................................................................
.........................................83
V:                           REFERINTE                         BIBLIOGRAFICE
............................................................................
.........85

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu