POLITICA DE PRET LA SC SRL

Cuprins:
   Prezentare generală a lucrării …………………………………… 4
      Preţul şi obiectivele politicii de
      preţ..................................... 8
     1. Noţiunea de preţ, importanţa şi rolul preţului ………………………………….. 8
1 Obiectivele stabilirii preţului
     .......................................................................
     .. 12
    1. Obiectivele legate de profit ………………………………………………… 12
    2. Obiectivele legate de vânzări ……………………………………………… 14
    3. Obiectivele legate de concurenţă ………………………………………….     14
    4. Obiectivele legate de consumator ………………………………………… 15
    5. Obiectivele comerciale ……………………………………………………... 15
    6. Obiective de formare a unei imagini a produsului şi a firmei pe
       piaţă …   16
    7. Obiectivele de supravieţuire ………………………………………………..      16
    8. Obiective sociale …………………………………………………………….  16
    9. Obiective interne …………………………………………………………….  17
     2. Factorii luaţi în considerare în stabilirea preţurilor
        …………………………...  17
           1. Factorii interni ………………………………………………………………..     20
           2. Factorii externi ………………………………………………………………. 21
      Strategii de preţ …………………………………………………   23
     3. Clasificarea strategiilor de preţ ………………………………………………… 23
     4. Alternative strategice de preţ …………………………………………………... 32
      Elaborarea strategiilor de comunicare si promovare ……    35
     5. Planificarea promoţională ……………………………………………………….      35
     6. Instrumentele mixul promoţional ……………………………………………….   37
     7. Strategii de promovare ………………………………………………………….  39
   1. Studiu de caz privind politica de preţ ………………………   41
     1. Prezentarea generală a societăţii ………………………………………………  41
           1. Date de identificare a societăţii …………………………………………….  41
           2. Scurt istoric al societăţii ……………………………………………………..    43
           3. Activitatea de organizare a societăţii ………………………………………
              44
           4. Sistemul valoric al S.C. Masterplast Romania S.R.L. ……………………
              45
     2. Politica de preţ la S.C. Masterplast Romania S.R.L. …………………………   46
     3. Concluzii şi propuneri ……………………………………………………………  54
   Bibliografie …………………………………………………………. 57
   Anexe ………………………………………………………………..     58

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu