POLITICA DE PROMOVARE A VANZARILOR LA SC

POLITICA DE PROMOVARE A VÂNZĂRILOR LA SC VICO SERVICE R.X. S.R.L.
   Introducere                                                pg.  3
   Capitolul. 1 POLITICA DE PROMOVARE – CONCEPTUL SI CONTINUTUL POLITICII DE
   COMUNICARE, PLANIFICAREA PROMOTIONALA, STRATEGII DE PROMOVARE
      1.1Procesul de comunicare
pg.  5
            1.1.1.  Promovarea vanzarilor                          pg.  5
            1.1.2.  Planificarea promotionala                           pg.
 6
                 1.1.2.1. Obiectivele strategiei promotionale      pg.  6
                 1.1.2.2. Bugetul activitatii promotionale               pg.
            7
                 1.1.2.3. Strategii de promovare                   pg. 10
       1.2. Tehnici de promovare a vanzarilor – caracteristici ,forme
obiective
                pg. 11
            1.3. Tehnici de promovare sustinute de produs
           pg. 16
           1.3.1. Reduceri temporare de pret
                pg. 16
           1.3.2. Primele si cadourile                                  pg.
      18
   Capitolul 2. PIATA PRODUSELOR XEROX
      2.1.Xerox in Romania                                        pg. 20
      2.2.Oferta Xerox
pg. 21
      2.3. Cererea produselor Xerox
          pg. 23
      2.4. Concurenta Xerox                                       pg. 24
   Capitolul. 3 FUNDAMENTAREA POLITICII DE PROMOVARE  LA   SC  VICO  SERVICE
   R.X. S.R.L.
   3.1. Prezentarea generala a firmei Vico Service R.X. S.R.L.       pg.  25
           3.1.1.  Istoric si localizare
            pg. 25
           3.1.2.  Capitalul social                                    pg.
      26
           3.1.3.  Mediul intern                                       pg.
      28
       3.2. Organizarea activitatii promotionale la  Vico Service R.X.
S.R.L. pg. 30
                 3.2.1. Obiectivele activitatii promotionale
            pg. 30
                 3.2.2. Stabilirea si elaborarea mixului promotional  la
                          Vico  Service R.X. S.R.L
                                               pg. 33
            3.2.3. Stabilirea bugetului promotional                      pg.
38
      3.3Activitatea promotionala la Vico Service  R.X. S.R.L
   pg. 40              3.3.1. Caracteristicile, obiectivele si  principiile
publicitatii     pg. 40
          3.3.2. Forme si mijloace publicitare la Vico Service R.X. S.R.L
                                   pg. 42
        3.4..  Politica  de  promovare   la    Vico   Service   R.X.   S.R.L
pg. 49
Capitolul.4 COORDONATELE POLITICII DE PROMOVARE LA SC VICO RX SRL
      4.1. Elaborarea programului                                        pg.
57
      4.2. Lansarea programului                                    pg. 60
      4.3. Sustinerea promotionala a programului
 pg. 61
      4.Eficienta programului propus                                     pg.
62
                    Concluzii                  si                  propuneri
pg. 64
    Bibliografie                                              pg. 66

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu