CUPRINS
Introducere ………………………………………………………………………………………….....3
1.Comunicarea- noţiuni generale………………………………………………………………….......5
1.1 Definiţii………………………………………………………………………………........6
1.2 Procesul de comunicare. Modele ale
comunicării…………………………………...…..7
1.3 Tipologii
............................................................................
...................................................11
2.Noţiuni generale de marketing şi
publicitate.................................................................
........................13
2.1 Mixul de
marketing...................................................................
........................................................16
2.2 Submixul
publicitar..................................................................
.........................................................17
2.2.1 Publicitatea
ATL.........................................................................
.......................................17
2.2.2 Publicitatea
BTL.........................................................................
.......................................17
2.3 Formele şi funcţiile
publicităţii................................................................
.........................................19
2.4 Imaginea în
publicitate.................................................................
.....................................................22
3. Mass-media în publicitate. Funcţiile mass-
media.......................................................................
.........24
3.1 Tipuri de media şi competenţele
lor.........................................................................
..........................29
3.1.1
Presa.......................................................................
............................................................30
3.1.2
Televiziunea................................................................
.......................................................31
3.1.3
Radioul.....................................................................
..........................................................32
3.1.4
Afişajul....................................................................
...........................................................33
3.1.5
Cinematograful..............................................................
.....................................................34
3.2 Instrumente publicitare
............................................................................
..........................................35
3.3 Planul
media.......................................................................
...............................................................39
3.3.1 Publicul ţintă.
............................................................................
.......................................40
3.3.2 Strategii de
promovare...................................................................
...................................40
3.3.3
Concurenţa..................................................................
......................................................41
3.3.4
Bugetul.....................................................................
.........................................................41
3.3.5 Media
mixul.......................................................................
...............................................42
4. Strategii de promovare în mass-
media.......................................................................
..........................43
4.1 Event
marketing...................................................................
..............................................................43
4.2 Macheta de
presă.......................................................................
.........................................................43
4.3 Spotul
radio.......................................................................
.................................................................44
4.4 Spotul audio-
video.......................................................................
......................................................45
4.5
Sponsorizarea...............................................................
......................................................................46
4.6 Marketingul
direct......................................................................
........................................................47
5. Consumatorul şi
publicitatea................................................................
................................................48
5.1 Înţelegerea modului în care publicitatea influenţează comportamentul de
consum.................49
5.2 Comportamentul
consumatorului..............................................................
.........................................50
6.Studiu privind strategia de promovare a Centrului Comercial
”Polus”.............................................52
6.1Prezentarea generală a centrului
comercial...................................................................
......................53
6.2Studiu privind promovarea imaginii mall-ului prin mijloace de
publicitate. .................................55
1. Tehnici şi strategii de promovare utilizate de
mall.......................................................56
6.3 Analiză SWOT a Centrului Comercial
Polus.......................................................................
..............59
6.4 Promovarea imaginii Polus din perspectivă
personală...................................................................
...61
7. Studiu de
caz.........................................................................
................................................................64
7.1 Interviu cu un specialist în marketing al Centrului
Comercial.........................................................64
7.2 Chestionar aplicat în interiorul mall-
ului........................................................................
................. .67
7.3Analiză
participativă...............................................................
.............................................................73
8.
Concluzii...................................................................
............................................................................
.76
9.
Bibliografie................................................................
............................................................................
78
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu