Campanie integrata de marketing

Introducere.
Capitolul 1. Descrierea judeţul Buzău.
Capitolul 2. Analiza situaţiei existente.
2.1. Indicatori în analiza situaţiei curente a judeţului Buzău….
2.2.Indicatori în analiza situaţiei curente a staţiunii Sărata Monteoru….
2.3.Analizaconcurenţei.
2.4. Analiza SWOT a staţiunii balneare Sărata Monteoru….
Capitolul 3. Descrierea produsului/serviciului ce va fi promovat.
Capitolul 4. Descrierea pieţei ţintă.
Capitolul 5. Stabilirea obiectivelor de marketing și de comunicare.
Capitolul 6. Stabilirea bugetului.
Capitolul 7. Descrierea acțiunilor promoționale.
Capitolul 8. Implementarea campaniei promoționale.
Capitolul 9. Detalierea bugetului pe tehnicile promoționale propuse. .
Capitolul 10. Evaluarea campaniei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu