PROMOVAREA PRODUSELOR ROMANESTI PRIN TARGURI SI EXPOZITII INTERNATIONALE

CUPRINS
INTRODUCERE 3
CAPITOLUL I 7
   Consideraţii teoretice privind locul şi rolul promovării în activitatea
                        de marketing a întreprinderii
1.1. Conceptul de promovare şi politica de promovare
1.2. Structura activităţii promoţionale
    1.2.1. Sistemul de comunicaţie al întreprinderii şi activitatea
promoţională
               1.2.2.1. Publicitatea
               1.2.2.2. Promovarea vânzărilor
               1.2.2.3. Relaţiile publice
               1.2.2.4. Forţele de vânzare
              1.2.2.5. Manifestările promoţionale
               1.2.2.6. Utilizarea mărcii
               1.2.2.7. Publicitatea directă
1.3. Locul promovării în politica de marketing a întreprinderii
CAPITOLUL AL II-LEA    30
 ROLUL TÎRGURILOR ŞI EXPOZIŢIILOR ÎN ANSAMBLUL INSTRUMENTELOR DE PROMOVARE
30
2.1 TÎRGURILE, EXPOZIŢIILE ŞI MANIFESTĂRILE CONEXE: PREZENTARE, DEFINIŢIE,
ISTORIC     30
  2.1.1 Targul   30
  2.1.2 Expozitia      31
  2.1.3 Uniunea Targurilor Internationale (UFI), motor al dezvoltarii
  ECONOMIEI 32
  2.1.4 ROLUL targurilor si expozitiilor  PE PIAŢA INTERNAŢIONALĂ   33
  2.1.5 Tipologia targurilor si expozitiilor  34
    2.1.5.1 Clasificarea din punct de vedere al ariei geografice    34
    2.1.5.2 Clasificarea agreată de UFI - Uniunea Targurilor Internationale
    37
    2.1.5.3 Clasificarea din punct de vedere al tematicii si scopului vizat
    39
  2.1.6 Conventiile    44
  2.1.7 Manifestari cu ocazia targurilor, expozitiilor si conventiilor    47
2.2 INDUSTRIA TÎRGURILOR, EXPOZIŢIILOR ŞI CONVENŢIILOR,  49
  2.2.1 Functiile si caracteristicile targurilor si expozitiilor    50
CAPITOLUL III    54
 TÎRGURILE ŞI EXPOZIŢIILE INTERNAŢI0NALE ÎN MIXUL DE MARKETING AL FIRMELOR
COMTEMPORANE     54
  3.1 MIXUL DE MARKETING ÎN CADRUL MANIFESTĂRILOR EXPOZIŢIONALE     54
    3.1.1 Targurile in mix-ul de comunicare   55
    3.1.2 Targurile in mix-ul conditiilor de pret  57
    3.1.3 Targurile in mix-ul de distributie  58
    3.1.4 Targurile in mix-ul de produs 59
    3.1.5 Relaţiile concurenţiale 59
  3.2 ETAPELE PARTICIPĂRII FIRMELOr LA  MANIFESTĂRILE INTERNAŢIONALE      60
    3.2.1 Criterii de alegere si decizie      60
    3.2.2 Bugetul 65
    3.2.3 Standul 66
    3.2.4 Activitătile promotionale     67
    3.2.6 Actiuni de completare a targului    70
    3.2.7 Evaluarea eficientei    71
CAPITOLUL AL IV-LEA    75
      75
STUDIU DE CAZ: participarea s.c. mefin s.a. sinaia la expoziţia ASIA
AUTOMOTIVE 2005  75
  4.1 MEFIN S.A.- SINAIA- DATE GENERALE 75
        4.1.1 misiunea firmei     76
  4.2 Obiectul de activitate al MEFIN S.A.:   77
  4.3 CONCURENŢA 79
    4.3.1 Piata concurentială internă   79
    4.3.2 Concurentii străini     81
  4.4 ASIA AUTOMOTIVE 2005- SCURT ISTORIC     83
   4.5.Participarea MEFIN S.A. SINAIA la expoziţia AUTOMOTIVE 2005  83
CAPITOLUL AL V-LEA     91
 MODALITĂŢI DE CREŞTERE A EFICIENŢEI PARTICIPĂRII MEFIN S.A. – SINAIA LA
manifestări expoziţionale internaţionale     91
BIBLIOGRAFIE     95

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu