CUPRINS
INTRODUCERE 3
CAPITOLUL I 7
Consideraţii teoretice privind locul şi rolul promovării în activitatea
de marketing a întreprinderii
1.1. Conceptul de promovare şi politica de promovare
1.2. Structura activităţii promoţionale
1.2.1. Sistemul de comunicaţie al întreprinderii şi activitatea
promoţională
1.2.2.1. Publicitatea
1.2.2.2. Promovarea vânzărilor
1.2.2.3. Relaţiile publice
1.2.2.4. Forţele de vânzare
1.2.2.5. Manifestările promoţionale
1.2.2.6. Utilizarea mărcii
1.2.2.7. Publicitatea directă
1.3. Locul promovării în politica de marketing a întreprinderii
CAPITOLUL AL II-LEA 30
ROLUL TÎRGURILOR ŞI EXPOZIŢIILOR ÎN ANSAMBLUL INSTRUMENTELOR DE PROMOVARE
30
2.1 TÎRGURILE, EXPOZIŢIILE ŞI MANIFESTĂRILE CONEXE: PREZENTARE, DEFINIŢIE,
ISTORIC 30
2.1.1 Targul 30
2.1.2 Expozitia 31
2.1.3 Uniunea Targurilor Internationale (UFI), motor al dezvoltarii
ECONOMIEI 32
2.1.4 ROLUL targurilor si expozitiilor PE PIAŢA INTERNAŢIONALĂ 33
2.1.5 Tipologia targurilor si expozitiilor 34
2.1.5.1 Clasificarea din punct de vedere al ariei geografice 34
2.1.5.2 Clasificarea agreată de UFI - Uniunea Targurilor Internationale
37
2.1.5.3 Clasificarea din punct de vedere al tematicii si scopului vizat
39
2.1.6 Conventiile 44
2.1.7 Manifestari cu ocazia targurilor, expozitiilor si conventiilor 47
2.2 INDUSTRIA TÎRGURILOR, EXPOZIŢIILOR ŞI CONVENŢIILOR, 49
2.2.1 Functiile si caracteristicile targurilor si expozitiilor 50
CAPITOLUL III 54
TÎRGURILE ŞI EXPOZIŢIILE INTERNAŢI0NALE ÎN MIXUL DE MARKETING AL FIRMELOR
COMTEMPORANE 54
3.1 MIXUL DE MARKETING ÎN CADRUL MANIFESTĂRILOR EXPOZIŢIONALE 54
3.1.1 Targurile in mix-ul de comunicare 55
3.1.2 Targurile in mix-ul conditiilor de pret 57
3.1.3 Targurile in mix-ul de distributie 58
3.1.4 Targurile in mix-ul de produs 59
3.1.5 Relaţiile concurenţiale 59
3.2 ETAPELE PARTICIPĂRII FIRMELOr LA MANIFESTĂRILE INTERNAŢIONALE 60
3.2.1 Criterii de alegere si decizie 60
3.2.2 Bugetul 65
3.2.3 Standul 66
3.2.4 Activitătile promotionale 67
3.2.6 Actiuni de completare a targului 70
3.2.7 Evaluarea eficientei 71
CAPITOLUL AL IV-LEA 75
75
STUDIU DE CAZ: participarea s.c. mefin s.a. sinaia la expoziţia ASIA
AUTOMOTIVE 2005 75
4.1 MEFIN S.A.- SINAIA- DATE GENERALE 75
4.1.1 misiunea firmei 76
4.2 Obiectul de activitate al MEFIN S.A.: 77
4.3 CONCURENŢA 79
4.3.1 Piata concurentială internă 79
4.3.2 Concurentii străini 81
4.4 ASIA AUTOMOTIVE 2005- SCURT ISTORIC 83
4.5.Participarea MEFIN S.A. SINAIA la expoziţia AUTOMOTIVE 2005 83
CAPITOLUL AL V-LEA 91
MODALITĂŢI DE CREŞTERE A EFICIENŢEI PARTICIPĂRII MEFIN S.A. – SINAIA LA
manifestări expoziţionale internaţionale 91
BIBLIOGRAFIE 95
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu