Rolul activitatilor integrate in realizarea educatiei morale la varsta prescolara

INTRODUCERE 4
CAPITOLUL I - ABORDĂRI CONCEPTUALE CU PRIVIRE LA EDUCAȚIA MORALĂ
1.1. Definirea conceptului de educație morală 6
1.2. Obiectivele educației morale 9
1.3. Strategiile educației morale 16
1.4. Evaluarea educației morale 23
CAPITOLUL II – ROLUL EDUCAȚIEI MORALE ÎN FORMAREA PERSONALITĂȚII PREȘCOLARULUI
2.1. Personalitatea preșcolarului – caracteristici psiho-sociale 25
2.2. Dezvoltarea morală a preșcolarului - caracterizare. 29
2.3. Rolul educației morale în formarea personalității preșcolarului 31
CAPITOLUL III - FORME DE ACTIVITĂȚI INTEGRATE ȘI INFLUENȚELE ÎN REALIZAREA EDUCAȚIEI MORALE
3.1. Jocul - element central al dezvoltării educației morale a preșcolarului.38
3.2. Exemple de activități integrate (metode activ-participative, colaborative, etc.).42
CAPITOLUL IV - EXPERIMENT PEDAGOGIC AL DEZVOLTĂRII PRINCIPIILOR DE EDUCAȚIE MORALĂ LA VÂRSTA PREȘCOLARĂ .51
ANEXE. 54
CONCLUZII 58
BIBLIOGRAFIE 60