Capitolul I – Particularităţile somato – funcţionale şi motrice ale
elevilor din clasele I-IV…....9
Capitolul II – Educaţia fizică în învăţământul primar…………………………………….……18
2.1 Planul – cadru de învăţământ…………………………………………………………………..19
4.5 Jocuri de mişcare utilizate la clasele primare pentru dezvoltarea şi
perfecţionarea
calităţilor motrice…………………………………………………………………………………..47
4.6 Valoarea educativă a jocurilor dinamice…………………………………………………….....58
4.6.1 Bazele teoretice ale contribuţiei educaţiei fizice, ale jocurilor
dinamice la
realizarea obiectivelor generale ale educaţiei………………………………………………………58
4.6.2 Contribuţia educaţiei fizice la dezvoltarea proceselor de
cunoaştere………………….........59
4.6.3 Contribuţia educaţiei fizice, in general, a jocurilor motrice şi
ştafetelor,
in special, la dezvoltarea activităţii afective…………………………………………………….…61
Capitolul V – Conţinutul experimentului şi tehnologia didactică
utilizată…………………......66
Concluzii……………………………………………………………………...................................68
Anexe.......................................................................
.........................................................................69
Bibliografia………………………………………………………………………………………...76