Pozitionarea-Ocuparea unui loc in mintea clientului potential

CUPRINS
INTRODUCERE …………………………………………       1
CAPITOLUL I
SEGMENTAREA ŞI ALEGEREA SEGMENTULUI ŢINTĂ
      1.1. Motivele segmentării pieţei…………………………        4
      1.2. Bazele unei segmentări eficiente şi variabile utilizate        5
      1.3. Stabilirea segmentului ţintă………………………            7
CAPITOLUL II
POZIŢIONAREA – DEMERS DE COMUNICARE
    2.1. Aspecte generale legate de poziţionare………………         11
    2.2. Harta de poziţionare (harta perceptuală) – instrument utilizat  în
demersul   de  poziţionare………………………………………        14
    2.3. Regulile poziţionării…………………………………         17
       2.4. Strategii de poziţionare………………………………         19
CAPITOLUL III
STUDIU DE CAZ: EXEMPLE DE SUCCES IN POZIŢIONAREA DE MARKETING
        3.1. Poziţionarea companiei Xerox………………………..        28
        3.2. Poziţionarea unei ţări : Belgia…………………………       30
        3.3. Poziţionarea unui produs : Bergembier ……………..         33
        3.4. Poziţionarea Băncii Comerciale Române ……………        34
CONCLUZII………………………………………………………………          45
Bibliografie……………………………………………………          47
prezentare power point