ROLUL COMUNICARII SI AL RELATIILOR PUBLICE IN CADRUL ORGANIZATIILOR PRIVATE

CUPRINS
INTRODUCERE............................................................................................................4
Capitolul 1
1.1 Scurt istoric al relaţiilor publice.............................................................................6
Capitolul 2
Definiţii, elemente şi obiective ale relaţiilor publice..................................................10
 2.1 Definiţii ale relaţiilor publice.......................................................................10
     2.2 Elemente şi cuvinte cheie ale relaţiilor publice............................................12
2.3 Obiective, principii şi responsabilităţi în relaţii publice...............................13
2.4 Evoluţii majore ale relaţiilor publice moderne.............................................16
2.5  Domeniile în care relaţiile publice pot fi aplicate........................................17
Capitolul 3
Procesul comunicării în practica relaţiilor publice...................................................19
3.1 Procesul comunicării.....................................................................................19
3.2 Opinia publică...............................................................................................20
3.3 Imaginea publică a organizaţiei.....................................................................21
3.4 Departamentele de relaţii publice din organizaţii..........................................21
Capitolul 4
Comunicarea în cadrul organizaţiilor private............................................................24
4.1 Comunicarea internă......................................................................................24
4.2 Comunicarea externă.....................................................................................26
4.3 Comunicarea formală....................................................................................28
4.4 Comunicarea informală.................................................................................30
   
Capitolul 5
Studiu de caz- Rolul Comunicării şi al Relaţiilor Publice în cadrul firmei „BRANCHINI SHOES”...........................................................................................................................32
5.1 Scurt istoric al firmei “BRANCHINI SHOES”..............................................33
5.2 Prezentarea generală a firmei..........................................................................34
5.3 Comunicarea în interiorul firmei....................................................................37
5.4 Activităţi de Relaţii Publice............................................................................38
    5.4.1 Relaţia cu clienţii..............................................................................42
5.4.2 Sponsorizarea...................................................................................49
5.5 Propunere de strategie de îmbunătăţire a imaginii..........................................51
Capitolul 6
Ipotezele şi metodologia..................................................................................................54
    6. 1 Metoda observaţiei participative....................................................................55
    6.2 Metoda interviului...........................................................................................56
    6.3 Metoda anchetei cu instrumentul chestionarul................................................57
Concluzii...........................................................................................................................61
   
Bibliografie...................................................................................................................... 62   
Anexe................................................................................................................................64