Satisfactia cetateanului fata de serviciile adminisratiei publice. Studiu de caz Primaria Orasului XY

                                  CUPRINS:
I. INTRODUCERE ………………………………………………………………...........3
II. SERVICIILE PUBLICE ŞI
CETĂŢEANUL............................................................5
II.1. Serviciul
public......................................................................
....................................5
II. 2. Înfiinţarea serviciilor
publice.....................................................................
.............8
II. 3.Desfinţarea serviciilor
publice.....................................................................
..........10
III.             INSTITUŢIILE             ADMINISTRAŢIEI             PUBLICE
LOCALE.................................11
III.      1.      Administraţia      publică      locală       –       cadru
general....................................................11
III.          2.          Organele          administraţiei           publice
locale...............................................................16
2.1.                                                               Consiliul
Local.......................................................................
....................................17
2.2.                          Instituţia                          primarului
............................................................................
....................20
2.3.                                                            Viceprimarul
............................................................................
................................23
2.4.
Secretarul..................................................................
.................................................24
2.5.                                                            Funcţionarii
publici.....................................................................
.............................26
IV.         STUDIU         DE         CAZ         PRIMĂRIA          ORASULUI
HUEDIN........................................30
IV.                                1.                                 Partea
teoretică ..................................................................
...................................30
IV.            2.            Relaţia             personalului             în
instituţie..................................................................
........30
IV. 3. Instiinţarea cetăţeanului cu privire la serviciile care se gasesc  în
interiorul
primariei...................................................................
........................................................32
IV.        3.a.        Instituţia        primarului        din        oraşul
Huedin..........................................................34
b.                                                               Instituţia
viceprimarului..............................................................
...............................34
c.                                                               Secretarul
............................................................................
.........................................35
d. Serviciul administrativ; e. Serviciul buget  finanţe  contabilitate;  f.
Serviciul               urbanism               şi                amenajarea
teritoriului................................................................
...............35
g.                             Protecţia                             civilă
............................................................................
.................................36
IV. 4. Rezolvarea cererilor , reclamaţiilor şi doleanţelor……………………………36
IV. 5. Rezolvarea reclamaţiilor şi
doleanţelor..............................................................38
IV. 6. Informarea
cetăţenilor.................................................................
........................41
V. Partea
practică....................................................................
.................................44-77
Bibliografie
Pagini 75