TICKETING - STUDIU DE CAZ TICKETING LA AGENTIA x

1.    INTRODUCERE    3
2.    TICKETINGUL ÎN ERA GLOBALIZĂRI    4
2.1.    Ticketing – definiţie, concept, conţinut    4
2.2.    Globalizarea şi expansiunea serviciului de ticketing    7
2.3.    Perspective ale serviciului de ticketing    11
3.    SISTEME DE DISTRIBUŢIE GLOBALĂ (GDS)    15
3.1.    Sisteme de distribuţie globală: conţinut şi premise    15
3.2.    Operatori de GDS – uri    17
3.3.    Concurenţa pe piaţa GDS    21
3.4.    Operatori GDS in România    22
4.    STUDIU DE CAZ. TICKETING LA AGENŢIA YDA TRAVEL    25
4.1.    Prezentare Agenţie de turism Yda Travel    25
4.2.    Servicii oferite de Agenţia Yda Travel    25
4.3.    Ticketing – serviciu special la Agenţia Yda Travel    25
4.4.    Beneficii generate de serviciu de ticketing la Yda Travel    25
5.    CONCLUZII    26
6.    BIBLIOGRAFIE    27
7.    ANEXE    28
7.1.    Evolutia implementarii E-ticket – ului pe plan mondial    28
7.2.    Impactul vânzărilor on-line şi biletelor electronice în 2004    29
7.3.    Nivelul implementării sistemelor de rezervare computerizată la nivelul agenţiilor de turism     30

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu