CALITATILE MOTRICE IN FITNESS DEZVOLTAREA MOBILITATII LA SUBIECTI CUPRINSI INTRE VARSTE DE 10 SI 14 ANI

CAPITOLUL I. INTRODUCERE
 Importanţa si gradul de actualitate a temei
1. Delimitarea temei şi niveluri de realizare
2. Reflectarea temei în literature de specialitate
3. Scopul lucrării; motivarea alegerii temei
CAPITOLUL II. CONSIDERAŢII TEORETICE- ŞTIINŢIFICE ŞI METODICE ALE TEMEI
2.1Calităţile motrice – consideraţii generale
2.2  Mobilitate  –  condiţie  fundamentală  a  amplitudinii  şi   eficienţei
mişcărilor
2.2.1 Generalităţi, forme, aspecte metodologice
2.2.2 Substratul fiziologic al mobilităţii
2.2.3 Mobilitatea la diferite vârste
2.3 Incadrarea temei în conceptual şi aria curiculară a educaţiei fizice
2.3.1  Sugestii  metodologice  privind  activitatea  didactică  la  educaţia
fizică în ciclul gimnazial
2.3.2Dezvoltarea calităţilor motrice la elevii de gimnaziu
2.3.3Prevederile programei pentru disciplina opţonală “Gimnastica aerobică”
2.4  Particulatriăţile bio-psiho-motrice ale elevilor de gimnaziu
CAPITOLUL III. ORGANIZAREA ŞI DESFĂŞURAREA CERCETĂRII
3.1 Metode şi tehnici de cercetare
3.2 Ipoteza şi sarcinile cerectării
3.3 Descrierea acrivităţii de cerectare
3.4 Sistemul de probe
3.5 Sistemele de acţionare utilizate
CAPITOLUL IV. REZULTATELE CERECTĂRII ŞI INTERPRETAREA LOR
4.1Parametrii de calcul statistico-matematici utilizaţi
4.2 Interpretarea şi reprezentarea grafică a datelor
CAPITOLUL V. CONCLUZII ŞI RECOMANDĂRI
BIBLIOGRAFIE
ANEXE