Eficacitatea exercitiilor de atletism pentru dezvoltarea vitezei in cadrul ciclului liceal clas

  1 Cuprins
                                 CAPITOLUL I
 1. Introducere.
 2. Importanţa şi actualitatea temei.
 3. Scopul lucrării. Motivarea alegerii temei- Analiza critică a temei.
 4. Ipotezele lucrării.
                                CAPITOLUL II
                           FUNDAMENTAREA TEORETICĂ
   1. Educaţia fizică-parte componentă a educaţiei generale.
   1. Caracteristicile şi conţinutul procesului de învăţământ.
   2. Educaţia fizică-componentă a planului de învăţământ.
2.2.    Particularităţile predării educaţiei fizice în învăţământul liceal
2.2.1. Educaţia fizică-activitate socială : origine, ideal, funcţii,
obiective.
   2. Sistemul de educaţie fizică din România.
   3. Mijloacele educaţiei fizice.
   4. Tendinţe şi orientări metodologice moderne în activitatea de educaţie
      fizică.
   5. Tipologia şi structura lecţiei de educaţie fizică.
   6. Evaluarea în educaţia fizică la ciclul liceal .
2.3.    Particularităţi de dezvoltare fizică şi psihică a elevilor de 15-16
ani
2.3.1. Particularităţi somatice..
2.3.2. Particularităţi funcţionale.
2.3.3. Particularităţi psihice.
2.3.4. Particularităţi bio-motrice.
2.4.   Atletismul în sistemul de educaţie fizică din România
2.5.  Fundamentarea teoretică a calităţii motrice viteza
2.5.1.Viteza: definiţii, orientări metodice.
2.5.2.Formele de manifestare ale vitezei în atletism.
2.5.3.Bazele biologice şi psihologice ale vitezei.
2.5.4.Demersul metodologic privind dezvoltarea vitezei în atletism.
2.5.5.Metode de dezvoltare.
2.5.6.Cerinţe faţă de exerciţiul de viteză.
2.5.7.Condiţiile de repetare a exerciţiului de viteză.
2.5.8.“Bariera de viteză.”
                                CAPITOLUL III
Metodologia cercetării
3.1.   Sarcinile cercetării.
3.2.   Metode de cercetare.
3.3.   Organizarea experimentului.
3.4.   Desfăşurarea, etapele şi locul cercetării.
3.5.   Subiecţii(eşantioane de experiment şi de control).
3.6.   Proiectarea didactică în vederea realizării conţinutului curriculum-
ului, pentru atletism - ciclul liceal.
3.6.1. Conţinutul curriculum-ului.
3.6.2. Metodologia de lucru.
3.6.3. Structuri operaţionale.
3.7.   Teste specifice evaluării dezvoltării fizice şi motrice folosite în
experiment.
                                CAPITOLUL IV
1 PREZENTAREA ŞI INTERPRETAREA REZULTATELOR
 4.1.Intabelarea şi prelucrarea statistico-matematică a datelor rezultate
din testarea iniţială şi testarea finală.
4.2. Analiza, interpretarea şi compararea datelor .
CONCLUZII ŞI PROPUNERI
ANEXE
1 BIBLIOGRAFIE
Pagini: 73