CUPRINS
INTRODUCERE 2
CAP.1 NAF NAF- PRODUCĂTOR ŞI DISTRIBUITOR DE CONFECŢII PENTRU FEMEI 4
1.1. PUNCTE CHEIE ÎN EVOLUŢIA FIRMEI NAF NAF 4
1.2. POZIŢIONAREA FIRMEI NAF NAF PE PIAŢA CONFECŢIILOR PENTRU FEMEI
11
1.3. NAF NAF ÎN ROMÂNIA 20
CAP.2. SORTIMENTUL ŞI CALITATEA CONFECŢIILOR NAF NAF 26
2.1. STRUCTURA SORTIMENTALĂ A PRODUSELOR COMERCIALIZATE ÎN MAGAZINELE
NAF NAF 26
2.2. POLITICA FIRMEI VIZÂND CALITATEA PRODUSELOR 35
2.3. INDICATORI DE APRECIERE A CALITĂŢII CONFECŢIILOR 41
CAP.3. PRINCIPALELE ELEMENTE CE DEFINESC VALOAREA ESTETICĂ A CONFECŢIILOR
NAF NAF 47
3.1. LINIA ŞI STILUL PRODUSELOR NAF NAF – ELEMENT DE INDIVIDUALIZARE A
MĂRCII 47
3.2. ELEMENTE DE ORNAMENT ŞI DECORAŢIUNE SPECIFICE PRODUSELOR NAF NAF
54
3.3. DIMENSIUNEA ESTETICĂ A CONFECŢIILOR DEFINITĂ PRIN UTILIZAREA
CULORII 59
CAP.4. DIMENSIUNEA ESTETICĂ A AMBIENTULUI COMERCIAL NAF NAF 64
4.1. CONCEPTUL DE MAGAZIN NAF NAF 64
4.2. DESIGNUL EXTERIOR ŞI INTERIOR AL MAGAZINULUI 69
4.3. SPECIFICUL ETALĂRII MĂRFURILOR ÎN MAGAZINUL NAF NAF 77
CAP.5. MODELAREA ESTETICĂ A PRODUSELOR NAF NAF ÎN RAPORT CU MODA 83
5.1. STRUCTURA COLECŢIEI PRIMĂVARĂ-VARĂ 2003 ÎN IMPACT CU TENDINŢELE
MODEI 83
5.2. ADAPTAREA OFERTEI NAF NAF LA CERINŢELE CONSUMATORILOR TINERI 92
5.3. PUBLICITATEA NAF NAF ÎN RAPORT CU DIMENSIUNEA ESTETICĂ A MĂRFURILOR
97
CONCLUZII 105
BIBLIOGRAFIE 108
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu