CUPRINS :
CAPITOLUL 1. PREZENTAREA GENERALA A ORGANIZATIEI........pag.3
1. INFORMATII GENERALE …………………...........................pag.3
2. SERVICIILE ORGANIZATIEI……………..............................pag.8
3. MISIUNEA
ORGANIZATIEI....................................................pag.14
4. CLIENTI IMPORTANTI –INFORMATII GENERALE …....pag.14
CAPITOLUL 2. ANALIZA – DIAGNOSTIC A ORGANIZATIEI .............pag.15
1. STRATEGII TRECUTE SI PREZENTE........………………...pag.15
2. REZULTATE TRECUTE SI PREZENTE……….…………....pag.15
3. IDENTIFICAREA PUNCTELOR TARI SI SLABE ALE COMPANIEI IN CONTEXTUL
PLANIFICARII
STRATEGICE.........................................pag.17
CAPITOLUL 3. ANALIZA MEDIULUI ...........................................
.............pag.19
1. ANALIZA MEDIULUI
GENERAL..............................................pag.19
2. ANALIZA MEDIULUI CONCURENTIAL
................................pag.23
3. OPORTUNITATI SI RISCURI-AMENINTARI IDENTIFICATE IN URMA
ANALIZELOR.........................................................
........................pag.28
CAPITOLUL 4. DETERMINAREA CAPABILITATII COMPANIEI DE A FACE FATA
CONDITIILOR DE MEDIU.............
........................................... .............pag.30
CAPITOLUL 5. STABILIREA OBIECTIVELOR ORGANIZATIONALE..pag.33
CAPITOLUL 6. STABILIREA STRATEGIEI ORGANIZATIONALE ........pag.35
CAPITOLUL 7. STABILIREA OBIECTIVELOR LA NIVELUL UNIT.STRATEGICE DE
AFACERI.....................................................................
.pag.36
CONCLUZII
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu