I. INTRODUCERE
II. IPOTEZELE LUCRĂRII
III. METODELE FOLOSITE ÎN ELABORAREA LUCRĂRII
3. Momentele esenţiale ale investigaţiei
3.1. Documentare
3.2. Observare şi experimentul
IV. FUNDAMENTAREA TEORETICA ŞTIINŢIFICĂ
4. Noţiuni teoretice cu care se operează
4.1. Universalism sau specializare pe posturi
4.2. Caracteristicile efortului în jocul de baschet
4.3. Criterii de selecţie
5. Tehnologie didactică
5.1 Programarea componentelor pregătirii – algoritmizare
5.2 Stabilirea etapelor de pregătire
5.3. Tendinţe actuale în jocul de baschet. Modelul de joc
V. ORGANIZAREA ŞI DESFĂŞURAREA EXPERIMENTULUI
6. Subiecţii lucrării şi urmărirea evoluţiei lor
6.1. Indici de dezvoltare morfo-funcţionale
6.2. Profilul psihologic al subiecţilor
6.3. Urmărirea prin teste periodice a evoluţiei sportivilor
6.4. Realizarea pregătirii practice în cadrul antrenamentului
VI: CONŢINUTUL ŞI METODOLOGIA PREGĂTIRII TEHNICO-TACTICE
7.1. Pregătirea fizică necesară jucătorului fundaş
7.2. Mijloace folosite şi metodologia pregătirii
7.3. Principalele procedee tehnice specifice jucătorului fundaş.
Mijloace folosite şi metodologia pregătirii
7.4. Sistemul de atac (4+1) şi (2-1-2) cu integrarea jucătorului
fundaş în cadrul acestor sisteme. Metodologia pregătirii
VII. REZULTATELE OBŢINUTE ŞI INTERPRETAREA LOR
8. Datele statistice privind selecţia şi evoluţia sportivilor
8.1. Evoluţia morfo-funcţională la grupa de iniţiere
8.3. Profilul psihologic al grupelor de sportive cercetate
8.4. Interpretarea normelor de control F.R.B. şi clasarea
subiecţilor lucrării în cadrul acestora
VIII. CONCLUZII ŞI PROPUNERI
IX. BIBLIOGRAFIA
75 pagini