Distributia produselor cosmetice pe piata mondiala Viorica Cosmetic
Cuprins: Introducere……………2 Capitolul 1: Distribuţia mărfurilor – segment important al activităţii economice 1.1. Sistemul de distribuţie: concept, esenţă, funcţii…………7 1.2. Teorii privind logistica şi distribuţia produselor industriale…………15 1.3. Metode de îmbunătăţire a eficienţei distribuţiei………29 Capitolul 2: Distribuţia produselor cosmetice pe plan mondial 2.1. O analiză de ansamblu a pieţei internaţionale a produselor………………..43 2.2. Scheme de distribuţie a produselor cosmetice pe plan mondial……….…51 Capitolul 3: Organizarea sistemelor de distribuire a produselor cosmetice de către agenţii economici naţionali (ex. Viorica Cosmetic) 3.1. Analiza căilor de distribuţie a produselor fabricate de SA „Viorica Cosmetic”, analiza vânzărilor, analiza SWOT……61 3.2. Analiza exportului la SA „Victoria Cosmetic”, aprecierea generală a structurii şi evoluţiei venitului din vânzări……67 3.3. Eficienţa economică a reprezentanţelor SA „Victoria Cosmetic” în exterior (pe exemplul Ucrainei)…………72 3.4. Avantajele distribuţiei produselor în exterior, ameliorarea distribuţiei prin dezvoltarea tehnică a întreprinderii………83 Concluzii……………91 Bibliografie…………94
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu