Elaborarea business-planului a Fabricii de vinuri Chilia

Introducere     Capitolul I. Business-planul – program de acţiuni pentru atingerea scopurilor 1.1 Esenţa business-proiectului investiţional 1.2 Scopul, sarcinile şi particularităţile business-proiectului. Structura lui. 1.3 Clasificarea business-proiectelor 1.4 Participanţii la business-proiecte. Cine şi pentru ce este cointeresat оn realizarea business-proiectelor. 1.5 Principiile strategice de bază     CAPITOLUL II . ANALIZA ACTIVITĂŢII ECONOMICO-FINANCIARE A INTREPRINDERII 2.1. Caracteristica firmei SRL „Kristi” 2.2. Analiza indicatorilor tehnico-ecoconomici principali ai firmei SRL „Kristi” 2.2.1. Analiza principalelor indicatori tehnico-economici şi economico-financiari 2.2.2. Analiza diagnostic globală a firmei 2.3. Aprecierea nivelului tehnico-organizatoric la firma SRL „Kristi” 2.4. Analiza programei de producţie şi a vоnzărilor. 2.4.1. Analiza dinamicii principalilor indicatori a programei de producţie şi vоnzări. 2.4.2 Analiza volumului de producţie. 2.4.3. Analiza producţiei comercializate. 2.4.4. Analiza cifrei de afaceri totală 2.4.5. Analiza cifrei de afaceri din vоnzări. 2.4.6. Analiza valorii adăugate 2.5. Analiza costului de producţie 2.5.1. Analiza costului de producţie după elementele de consum 2.5.2. Analiza costului după articole de calculaţie 2.6. Analiza gestiunii resurselor umane 2.6.1. Analiza calitativă a personalului 2.6.2. Analiza diagnostică a utilizării timpului de muncă 2.6.3. Analiza productivităţii muncii 2.6.4. Analiza salariului la SRL “Kristi” 2.7. Analiza rezultatelor financiare la SRL “Kristi” 2.7.1. Analiza patrimoniului firmei 2.7.2. Analiza surselor оntreprinderii 2.7.3. Analiza indicatorilor lichidităţii 2.7.4. Analiza echilibrului economic şi de gestiune a firmei SRL „Kristi” 2.7.5. Analiza rentabilităţii     CAPITOLUL III. ELABORAREA BUSINESS – PLANULUI LA SRL „KRISTI” 3.1. Sinteza planului de afaceri 3.1.2. Organizarea şi conducerea  Concluzii  Bibliografie

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu