Politica de vanzare- element definitoriu al imbunatatirii performantelor firmei

În activitatea de vânzare, firma este orientată spre atragerea de  noi
clienţi, a noi pieţe de desfacere sau lărgirea  celor  existente,  care  vor
asigura o evoluţie ascendentă a firmei pe termen lung.
      Introducerea şi consolidarea vânzărilor de mărci constituie un  mijloc
prin care firma îşi poate îmbunătăţi imaginea în rândul  clienţilor  actuali
şi potenţiali, promovarea mărcilor fiind garanţia  calităţii  echipamentelor
şi  serviciilor  firmei.  În  contextul  scăderii  puterii  de  cumpărare  a
populaţiei, creşterea bazei de clienţi se poate realiza prin  oferirea  unor
produse accesibile, atât din punct de vedere al calităţii, cât şi din  punct
de vedere al preţului, al condiţiilor de vânzare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu