Lansarea si Promovarea Unui Produs. Studiu de Caz

                                   CUPRINS
Capitolul 1:  Conceptul de marketing ………………………………………….        1
Capitolul 2:  Mediul Extern al firmei ………………………………………….       4
      2.1. Micromediul firmei ……………………………………………………       4
      2.2. Macromediul firmei …………………………………………………        6
Capitolul 3: Elaborarea strategiilor de comunicare şi promovare …………..
9
      3.l.  Instrumente  obijnuite  de  comunicare  şi  promovare   ………………..
9
      3.2.  Elementele  sistemului  de  comunicare  a  întreprinderi  ………...
     10
      3.3. Comunicarea promoţională - comunicare prin excelenţă de marketing
            13
      3.4. Etapele realizării unor comunicaţii eficiente ………………………        16
Capitolul 4: Relaţiile întreprinderii cu mediul extern …………………….
25
      4.1.  Relaţiile de piaţă ale întreprinderii ………………………………..          25
        2. Relaţiile de concurenţă …………………………………………...        27
Capitolul 5. Structura activităţii promoţionale ……………………………         31
      5.1. Publicitatea …………………………………………………………           32
      5.2. Promovarea vânzărilor ……………………………………………..           34
      5.3. Relaţiile publice (public relations) ……………………………….       37
      5.4. Utilizarea mărcilor  …………………………………………………            39
      5.5.  Manifestările promoţionale ………………………………………         40
      5.6. Forţele de vânzare ………………………………………………….       41
Capitolul 6 :Rolul Mixului de marketing în sistemul de comunicaţie al unei
firme       44
Capitolul 7: Skoda şi Delcar - dealer autorizat Skoda …………………            47
      7.1 Skoda …………………………………………………………………          47
           7.1.1 Istoria firmei ………………………………………………...         47
           7.1.2 Produsele Skoda …………………………………………….           49
           7.1.3 Skoda în România ……………………………………………           51
      7.2 Delcar - dealer autorizat Skoda ………………………………………           54
           7.2.1 Locaţie ……………………………………………………….         54
           7.2.2 Activitate …………………………………………………….       55
           7.2.3 Structura personalului ………………………………………..           56
           7.2.4 Clienţii Delcar ………………………………………………..         56
           7.2.5 Concurenţii …………………………………………………...           58
           7.2.6 Analiza SWOT ……………………………………………….       58
Capitolul 8: Lansarea pe piaţă a Noii Skoda Octavia ……………………..
60
      8.1 Produsul ……………………………………………………………...      60
      8.2 Programul de marketing în vederea lansării modelului Skoda Octavia
      II    61
           8.2.1 Obiectivele programului de marketing …………………….          61
           8.2.2 Piaţa ţintă …………………………………………………...           62
           8.2.3 Etapele programului de marketing ………………………..       63
           8.2.4 Bugetul alocat evenimentului de lansare ………………….        65
      8.3 Rezultate ……………………………………………………………..      65
Capitolul 9: Cercetare de marketing în rândul clienţilor Delcar …….
     69
      9.1 Ipotezele şi obiectivele cercetării ……………………………….            69
           9.1.1 Ipoteze statistice …………………………………………..           69
           9.1.2 Obiectivele cercetării ……………………………………..            71
                 9.1.2.1 Obiectivele cercetării în rândul clienţilor
           persoane fizice  71
                 9.1.2.2 Obiectivele cercetării în rândul clienţilor
           organizaţionali  72
      9.2 Proiectarea cercetării ………………………………………….               73
           9.2.1 Tipul cercetării şi metoda de obţinere a datelor primare
      ..          73
           9.2.2 Ordinea de aranjare a întrebărilor ……………………….           73
           9.2.3 Populaţia cercetată şi mărimea acesteia …………………         74
           9.2.4 Stabilirea mărimii eşantionului ………………………….        75
           9.2.5 Descrierea succintă a unităţii de observare, de
           eşantionare şi de analiză ………………………………………………………….        75
           9.2.6 Alegerea metodei de eşantionare ……………………….         76
           9.2.8 Planificarea activităţii de teren ………………………….           76
           9.2.9 Măsuri menite să conducă la reducerea erorilor ………..
            77
            9.3 Analiza şi interpretarea datelor ……………………………
 77
                 9.3.1 Statistica celor mai importante întrebări ………………
      77
                       9.3.1.1 Eşantionul clienţilor persoane fizice …………..
            77
                 9.3.1.2 Eşantionul clienţilor persoane juridice …………
                 79
      9.4 Concluzii şi propuneri  în urma cercetrăii ……………………….
86
Capitolul 10: Concluzii şi propuneri ………………………………..                   87

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu