Introducere.........6
Capitolul I. Rolul business – planificării ca subsistem al gestiunii întreprinderii
1.1 Particularităţile planificării în economia tranzitorie..............10
1.2 Planul de afaceri ca instrument al planificării şi administrării.................11
1.3 Abordarea sistematică a planificării de afaceri şi administrării proiectelor.....14
1.4 Structura organizatorică a procesului de businessplanificării şi administrării proiectelor..............17
1.5 Particularităţile elaborării standardului business-planificării proiectelor.........22
1.6 Elaborarea standardului de administrare a proiectelor din întreprinderi..........26
Capitolul II. Analiza tehnico – economică a activităţii întreprinderii
2.1 Caracteristica întreprinderii.......28
2.2 Analiza în dinamică a indicatorilor tehnico – economici de bază ai întreprinderii..........32
2.3 Analiza programului de producţie şi vînzări......34
2.4 Analiza resurselor umane.........37
2.5 Analiza consumurilor şi cheltuielilor a întreprinderii............38
2.6 Analiza situaţiei financiare................42
2.7Analiza dependenţei de corelaţie........47
Analiza SWOT .............55
Capitolul III. Planul de afaceri a SE „Conserv-E”
3.1 Prezentarea generală a întreprinderii.............56
3.2 Descrierea produselor şi analiza pieţei de desfacere .........58
3.2.1 Descrierea pieţei de desfacere.............59
3.2.2 Concurenţa............60
3.3 Planul de marketing...............61
3.3.1 Strategiile de marketing...............61
3.3.2 Strategia de piaţă a produselor .........61
3.3.3 Prognoza planului de vînzări............64
3.4 Sistemul de asigurare a calităţii.............67
3.5 Domeniul tehnic ........68
3.6 Planul financiar............73
Concluzii .........79
Bibliografie........81
Anexe
- See more at: http://www.libroteze.com/ro/elaborarea-business-planului-scopul-atragerii-investitiilor-la-intreprinderea-se-conserv-e#sthash.M3PDRafU.dpuf
Capitolul I. Rolul business – planificării ca subsistem al gestiunii întreprinderii
1.1 Particularităţile planificării în economia tranzitorie..............10
1.2 Planul de afaceri ca instrument al planificării şi administrării.................11
1.3 Abordarea sistematică a planificării de afaceri şi administrării proiectelor.....14
1.4 Structura organizatorică a procesului de businessplanificării şi administrării proiectelor..............17
1.5 Particularităţile elaborării standardului business-planificării proiectelor.........22
1.6 Elaborarea standardului de administrare a proiectelor din întreprinderi..........26
Capitolul II. Analiza tehnico – economică a activităţii întreprinderii
2.1 Caracteristica întreprinderii.......28
2.2 Analiza în dinamică a indicatorilor tehnico – economici de bază ai întreprinderii..........32
2.3 Analiza programului de producţie şi vînzări......34
2.4 Analiza resurselor umane.........37
2.5 Analiza consumurilor şi cheltuielilor a întreprinderii............38
2.6 Analiza situaţiei financiare................42
2.7Analiza dependenţei de corelaţie........47
Analiza SWOT .............55
Capitolul III. Planul de afaceri a SE „Conserv-E”
3.1 Prezentarea generală a întreprinderii.............56
3.2 Descrierea produselor şi analiza pieţei de desfacere .........58
3.2.1 Descrierea pieţei de desfacere.............59
3.2.2 Concurenţa............60
3.3 Planul de marketing...............61
3.3.1 Strategiile de marketing...............61
3.3.2 Strategia de piaţă a produselor .........61
3.3.3 Prognoza planului de vînzări............64
3.4 Sistemul de asigurare a calităţii.............67
3.5 Domeniul tehnic ........68
3.6 Planul financiar............73
Concluzii .........79
Bibliografie........81
Anexe
- See more at: http://www.libroteze.com/ro/elaborarea-business-planului-scopul-atragerii-investitiilor-la-intreprinderea-se-conserv-e#sthash.M3PDRafU.dpuf
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu