Locul si rolul agentiilor de turism pe piata turistica locala

Capitolul I. Introducere ………1  I.1. Apariţia călătoriilor şi a turismului ………………………  1  I.2. Înfiinţarea Organizaţiei Mondiale a Turismului …………  5     Capitolul II. Turismul – ramură a economiei naţionale ..10  II. 1. Turism: definiţie, forme…………………………………10  II. 2. România şi turismul ……………………….....................15  II. 3. Dimensiunile fenomenului turistic în România...……… 21     Capitolul III. Componentele pieţei turistice ……………….  24  III. 1. Produsul turistic ………………………………………. 24  III. 2. Agenţii economici din turism …………………………. 29     Capitolul IV. Înfiinţarea agenţiei de turism SFARA TOURS...........34  IV. 1. Decizia de înfiinţare a agenţiei de turism Sfara Tours....34  IV. 2. Înfiinţarea agenţiei de turism …………………………  37  IV. 3. Micromediul de marketing …………………………… 39                           Capitolul V. Evaluarea activităţii agenţiei de turism .. 53  V. 1. Tipuri de contracte ……………………………………   53  V. 2. Politicile adoptate de agenţie ………………………….  57  V. 3. Comportamentul consumatorului  …………………….  62  V. 4.  Evaluarea activităţii agenţiei …………………………  66     Anexe  Bibliografie

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu