Particularitati ale dezvoltarii imaginii de sine la adolescentii institutionalizati
Argument Capitolul 1. Personalitatea - accepţiuni şi perspective de abordare 1.1. Accepţiuni ale conceptului de personalitate 1.2. Curente în descrierea şi explicarea personalităţii 1.2.1. Monist vs. pluralist în explicarea şi descrierea personalităţii 1.2.2. Nemotetic vs. idiografic în explicarea şi descrierea personalităţii Capitolul 2. Particularităţile dezvoltării personalităţii adolescenţilor 2.1. Adolescenţa - scurtă prezentare generală 2.2. Particularităţi ale dezvoltării personalităţii adolescentului 2.3. Conştiinţa de sine la adolescenţi 2.4. Stima de sine - vector al personalităţii adolescentului Capitolul 3. Rolul familiei în dezvoltarea personalităţii adolescenţilor 3.1. Accepţiunile conceptului de familie 3.2. Funcţiile sistemului familial 3.3. Rolul familiei în dezvoltarea personalităţii adolescentului Capitolul 4. Problemele adolescenţilor instituţionalizaţi 4.1. Problematica instituţionalizării 4.2. Caracteristicile personalităţii adolescenţilor instituţionalizaţi Capitolul 5. Cercetare privind imaginea şi stima de sine la adolescenţii instituţionalizaţi. O abordare comparativă 5.1. Scopul şi obiectivele cercetării 5.2. Ipotezele cercetării 5.3. Metodologia utilizata 5.3.1. Descrierea loturilor de adolescenţi investigate 5.3.2.Instrumentele utilizate pentru colectarea datelor 5.4. Rezultatele obţinute şi interpretarea lor 5.5. Concluzii Bibliografie Anexe
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu