Rolul activitatii de marketing in asigurari

Adnotare..........4     Introducere...........5     Capitolul 1. Esenţa şi particularităţile marketingului în cadrul societăţilor de asigurări  1.1. Marketingul societăţilor de asigurare...........8  1.2. Clasificarea serviciilor de asigurare.............17  1.3. Mixul de marketing în cadrul societăţilor de asigurare.........22  1.4. Publicitatea ca instrument de marketing în asigurări...........25     Capitolul 2. Modalităţile de implementare şi eficientizare a marketingului în cadrul societăţilor de asigurări  2.1. Ţintă şi tehnici de marketing în asigurări.............31  2.2. Marketingul organizaţional din cadrul societăţilor de asigurare....36  2.3. Eficienţa activităţii de asigurare............43  2.4. Reasigurarea – tehnică de pulverizare a riscului...........47     Capitolul 3. Piaţa serviciilor de asigurare. Caracteristica generală şi particularităţii ei .  3.1. Analiza pieţei serviciilor de asigurare..............56  3.2. Obiectivele constituirii, structura şi mecanismele funcţionării sistemului de asigurări.......65  3.3. Tendinţe în activitatea companiilor care activează pe piaţa de asigurări .........69     Concluzii...............76  Bibliografie.............80  Anexe...................84
Adnotare..........4

Introducere...........5

Capitolul 1. Esenţa şi particularităţile marketingului în cadrul societăţilor de asigurări
1.1. Marketingul societăţilor de asigurare...........8
1.2. Clasificarea serviciilor de asigurare.............17
1.3. Mixul de marketing în cadrul societăţilor de asigurare.........22
1.4. Publicitatea ca instrument de marketing în asigurări...........25

Capitolul 2. Modalităţile de implementare şi eficientizare a marketingului în cadrul societăţilor de asigurări
2.1. Ţintă şi tehnici de marketing în asigurări.............31
2.2. Marketingul organizaţional din cadrul societăţilor de asigurare....36
2.3. Eficienţa activităţii de asigurare............43
2.4. Reasigurarea – tehnică de pulverizare a riscului...........47

Capitolul 3. Piaţa serviciilor de asigurare. Caracteristica generală şi particularităţii ei în Republica Moldova.
3.1. Analiza pieţei serviciilor de asigurare..............56
3.2. Obiectivele constituirii, structura şi mecanismele funcţionării sistemului de asigurări în Republica Moldova.......65
3.3. Tendinţe în activitatea companiilor care activează pe piaţa de asigurări din Republica Moldova.........69

Concluzii...............76
Bibliografie.............80
Anexe...................84
- See more at: http://www.libroteze.com/ro/rolul-activitatii-de-marketing-asigurari#sthash.RwILN59Z.dpufAdnotare..........4     Introducere...........5     Capitolul 1. Esenţa şi particularităţile marketingului în cadrul societăţilor de asigurări  1.1. Marketingul societăţilor de asigurare...........8  1.2. Clasificarea serviciilor de asigurare.............17  1.3. Mixul de marketing în cadrul societăţilor de asigurare.........22  1.4. Publicitatea ca instrument de marketing în asigurări...........25     Capitolul 2. Modalităţile de implementare şi eficientizare a marketingului în cadrul societăţilor de asigurări  2.1. Ţintă şi tehnici de marketing în asigurări.............31  2.2. Marketingul organizaţional din cadrul societăţilor de asigurare....36  2.3. Eficienţa activităţii de asigurare............43  2.4. Reasigurarea – tehnică de pulverizare a riscului...........47     Capitolul 3. Piaţa serviciilor de asigurare. Caracteristica generală şi particularităţii ei în Republica Moldova.  3.1. Analiza pieţei serviciilor de asigurare..............56  3.2. Obiectivele constituirii, structura şi mecanismele funcţionării sistemului de asigurări în Republica Moldova.......65  3.3. Tendinţe în activitatea companiilor care activează pe piaţa de asigurări din Republica Moldova.........69     Concluzii...............76  Bibliografie.............80  Anexe...................84 - See more at: http://www.libroteze.com/ro/rolul-activitatii-de-marketing-asigurari#sthash.RwILN59Z.dpuf

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu