5.2. ORIENTAREA CĂTRE CLIENT
Managementul de la cel mai mare nivel trebuie să se asigure că
cerinţele referitoare la produs incluzând satisfacţia clientului sunt
determinate şi satisfăcute,
trebuind să se implice direct în procesul de analiză a cererii de ofertă,
pregătire şi depunere a acesteia.
Aplicarea principiului de orientare către client presupune următoarele:
- determinarea cerinţelor referitoare la produs
...
5.5.1.3. DIRECTORUL GENERAL
• stabileşte şi declară politica organizaţiei în domeniul calităţii;
• aprobă Manualul Calităţii , Procedurile sistemului de management al
calităţii;
• desemnează reprezentantul managementului cu autoritatea necesară
stipulată de referenţial privitor la sistemul de management al
calităţii;
• stabileşte responsabilităţile şi autorităţile funcţiilor de conducere
aflate în subordine;
• aprobă programul anual de audit intern;
• aprobă activităţile legate de instruirea personalului;
5.5.1.4. Şefii de compartimente şi ateliere
• asigură respectarea documentelor SMC în compartimentele sau atelierele
din subordine.
• coordonează activitatea de producţie şi de realizare a calităţii
....
7.5.4. PROPRIETATEA CLIENTULUI
Întregul personal din cadrul S.C TIPOGRAFICA „FILARET” S.A care intră
în contact cu proprietatea clientului este responsabil să trateze cu grijă
proprietatea clientului, protejând-o în mod adecvat.
S.C TIPOGRAFICA „FILARET” S.A trebuie să identifice procesele necesare în
ceea ce priveşte punerea în producţie, monitorizare a produsului,
verificările care se cer în timpul procesului de păstrare şi de livrare, să
înregistreze reclamaţiile cu privire la calitatea produselor şi ale
acţiunilor de remediere întreprinse.
7.5.5. PĂSTRAREA PRODUSULUI
În S.C TIPOGRAFICA „FILARET” S.A fluxul tehnologic este astfel
conceput încât să asigure conformitatea produselor pe parcursul procesării
interne şi livrării.
Identificarea se face conform celor menţionate
...
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu