|2. |Rezultat financiar |-20.568 |-220.735 |-220.295 |
|3. |Rezultat | | | |
| |extraordinar | | | |
|4. |Rezultatul |1.010.739 |1.700.891 |2.590.301 |
| |exerciţiului | | | |
Sursa: Date din arhiva societăţii
Din tabelele prezentate rezultă că agenţia a trecut printr-o perioadă
bună, din punct de vedere financiar, obţinând profit în fiecare dintre cei
3 ani analizaţi.
3. Analiza mediului extern al agenţiei de turism Carpaţi Tour
Furnizorii agenţiei de turism Carpaţi Tour
Activitatea unei agenţii este dependentă permanent de furnizorii săi.
Furnizorii unei agenţii de turism sunt reprezentaţi, în general, de:
➢ Furnizorii de mijloace
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu