Tehnici de manipulare
INTRODUCERE CAPITOLUL I. MANIPULAREA ACTORULUI SOCIAL 1.1. Ce este manipularea? 1.1.1. Premisele teoretice ale manipulării 1.2. Clasificarea manipulărilor 1.2.1. Manipulările mici 1.2.2. Manipulările medii 1.2.3. Manipulările mari 1.3. Sfaturi pentru a rezista manipulării CAPITOLUL II. ANGAJAMENTUL 2.1. Teoria angajamentului 2.2. Sentimentul de libertate 2.3. Efectele angajamentului CAPITOLUL III. MANIPULAREA ÎN CADRUL ORGANIZAŢIEI „xxxx” 3.1. Descrierea firmei „xxxx” 3.2. Manipularea situaţiilor de muncă prin crearea relaţiei de încredere 3.2.1. Ataşamentul personalului sau „efectul de loialitate 3.3. Amorsarea 3.4. Amăgirea (Momeala) 3.5. Piciorul-în-uşă 3.6. Uşa-în-nas CAPITOLUL IV. PRACTICI MANIPULATIVE 4.1. Zvonul 4.2. Intoxicarea 4.3. Dezinformarea 4.4. Propaganda CONCLUZII BIBLIOGRAFIE
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu