Tehnologia de fabricare a laptelui de consum (S.C. XYZ S.R.L.)

Cuprins
I. PREZENTAREA LA SC HELVETICA MILK SRL
      I.1 SCURT ISTORIC
      I.2 INDICATORI ECONOMICO - FINANCIARI
II. ORGANIZAREA PRODUCTIEI
      II.1 TEHNOLOGIA DE FABRICARE A LAPTELUI DE CONSUM CU 2,5 % GRASIME
            II.1.1 RECEPTIA CANTITATIVA SI CALITATIVA
            II.1.2 FILTRAREA
            II.1.3 PASTEURIZAREA
            II.1.4 SMANTANIREA
            II.1.5 NORMALIZAREA
            II.1.6 RACIREA
            II.1.7 CONTROLUL CALITATII
            II.1.8 AMBALAREA
            II.1.9 DEPOZITARE
                  II.1.9.1 SCHEMA TEHNOLOGICA DE FABRICATIE A PRODUSULUI
LAPTE DE CONSUM 2,5 %
      II.2 FISA TEHNICA A PRODUSULUI LAPTE BATUT
            II.2.1 GENERALITATI
            II.2.2 CONDITII TEHNICE DE CALITATE
            II.2.3 AMBALARE SI MARCARE
            II.2.4 DEPOZITARE, TRANSPORT, DOCUMENTE
            II.2.5 TERMENUL DE GARANTIE
            II.2.6 TEHNOLOGIA DE FABRICATIE A LAPTELUI BATUT
                  II.2.6.1 RECEPTIA CANTITATIVA SI CALITATIVA
            II.2.7 SCHEMA TEHNOLOGICA DE FABRICATIE A PRODUSULUI LAPTE
BATUT
                  II.2.7.1 STRUCTURI ORGANIZATORICE SI ELEMENTELE
FUNDAMENTALE ALE ACESTORA
      II.3 STRUCTURI ORGANIZATORICE SI ELEMENTELE FUNDAMENTALE ALE ACESTORA
            II.3.1 STRUCTURI ORGANIZATORICE LA S.C. HELVETICA MILK S.R.L.
III. MARKETING LA S.C. HELVETICA MILK S.R.L.
      III.1 ASPECTE TEORETICE PRIVIND MIXUL DE MARKETING
            III.1.1 ELEMENTUL DE BAZA AL MIXULUI DE MARKETING
            III.1.2 MIXUL DE PRODUS
            III.1.3 GRADUL DE NOUTATE AL PRODUSELOR
                  III.1.3.1 TESTAREA, OMOLOGAREA SI LANSAREA IN PRODUCTIE
                  III.1.3.2 LANSAREA NOILOR PRODUSE PE PIATA
                  III.1.3.3 URMARIREA COMPORTARII PRODUSELOR IN CONSUM
                  III.1.3.4 PRETUL - ELEMENT AL MIXULUI DE MARKETING
            III.1.4 OBIETIVELE POLITICII DE PRET
            III.1.5 FACTORII DETERMINANTI IN ELABORAREA POLITICII DE PRET
            III.1.6 MEDODE DE CALCULARE A PRETURILOR
            III.1.7 PLASAMENTUL (DISTRIBUTIA) - ELEMENT AL MIXULUI DE
MARKETING
            III.1.8 STRUCTURA CANALULUI DE DISTRIBUTIE
            III.1.9 FUNCTIILE SI FLUXURILE SPECIFICE UNUI CANAL DE
DISTRIBUTIE
            III.1.10 TIPURI DE CANALE DE DISTRIBUTIE
            III.1.11 PROMOVAREA - ELEMENT AL MIXULUI DE MARKETING
            III.1.12 PUBLICITATEA
            III.1.13 PROMOVAREA VANZARILOR
            III.1.14 RELATIILE PUBLICE SI SPONSORIZAREA
            III.1.15 FORTA DE VANZARE
      III.2 MIXUL DE MARKETING LA S.C. HELVETICA MILK S.R.L.
            III.2.1 PRODUSUL
            III.2.2 RETUL
                  III.2.2.1 CALCULATIE DE PRET LA LAPTELE DE VACA
PASTEURIZAT 2,5 % TIP HELVETICA MILK
                  III.2.2.2 CALCULATIE DE PRET LA LAPTELE BATUT TIP
HELVETICA MILK
                  III.2.2.3 OFERTA DE PRETURI 
68 pagini

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu