Abandonul scolar

INTRODUCERE     Capitolul I 1.1. Devianţa şcolară. Delimitari conceptuale si forme de manifestare 1.1.1. Absentismul scolar 1.1.2. Abandonul scolar 1.2. Teorii explicative ale abandonului scolar 1.3. Factori care conduc la aparitia fenomenului de abandon scolar     Cap II. Rolul asistentului social in solutionarea problematicii abandonului scolar     Cap III. Rolul familiei in prevenirea abandonului scolar. O abordare calitativa 3.1. Ipoteza si obiectivele cercetarii 3.2. Metodologia utilizarii in realizarea cercetarii 3.3. Grupul tinta. Lotul de investigatie 3.4. Prezentarea studiilor de caz 3.5. Concluzii     Cap IV. Prevenirea abandonului scolar. Proiect de interventie 4.1. Descrierea proiectului 4.1.1. Familia si scoala-impreuna pentru o educatie de calitate 4.1.2. rezumat 4.1.3. Obiective 4.1.4. Populatia si grupurile tinta 4.1.5. Descrierea activitatilor 4.1.6. Durata si planul de actiune 4.2. Rezultatele anticipate 4.2.1. Modul in care proiectul va ameliora situatia grupului tinta 4.2.2. Factori de risc in obtinerea rezultatelor 4.2. Concluzii
INTRODUCERE

Capitolul I
1.1. Devianţa şcolară. Delimitari conceptuale si forme de manifestare
1.1.1. Absentismul scolar
1.1.2. Abandonul scolar
1.2. Teorii explicative ale abandonului scolar
1.3. Factori care conduc la aparitia fenomenului de abandon scolar

Cap II. Rolul asistentului social in solutionarea problematicii abandonului scolar

Cap III. Rolul familiei in prevenirea abandonului scolar. O abordare calitativa
3.1. Ipoteza si obiectivele cercetarii
3.2. Metodologia utilizarii in realizarea cercetarii
3.3. Grupul tinta. Lotul de investigatie
3.4. Prezentarea studiilor de caz
3.5. Concluzii

Cap IV. Prevenirea abandonului scolar. Proiect de interventie
4.1. Descrierea proiectului
4.1.1. Familia si scoala-impreuna pentru o educatie de calitate
4.1.2. rezumat
4.1.3. Obiective
4.1.4. Populatia si grupurile tinta
4.1.5. Descrierea activitatilor
4.1.6. Durata si planul de actiune
4.2. Rezultatele anticipate
4.2.1. Modul in care proiectul va ameliora situatia grupului tinta
4.2.2. Factori de risc in obtinerea rezultatelor
4.2. Concluzii
- See more at: http://www.libroteze.com/ro/abandonul-scolar#sthash.VrYsq53i.dpuf
INTRODUCERE

Capitolul I
1.1. Devianţa şcolară. Delimitari conceptuale si forme de manifestare
1.1.1. Absentismul scolar
1.1.2. Abandonul scolar
1.2. Teorii explicative ale abandonului scolar
1.3. Factori care conduc la aparitia fenomenului de abandon scolar

Cap II. Rolul asistentului social in solutionarea problematicii abandonului scolar

Cap III. Rolul familiei in prevenirea abandonului scolar. O abordare calitativa
3.1. Ipoteza si obiectivele cercetarii
3.2. Metodologia utilizarii in realizarea cercetarii
3.3. Grupul tinta. Lotul de investigatie
3.4. Prezentarea studiilor de caz
3.5. Concluzii

Cap IV. Prevenirea abandonului scolar. Proiect de interventie
4.1. Descrierea proiectului
4.1.1. Familia si scoala-impreuna pentru o educatie de calitate
4.1.2. rezumat
4.1.3. Obiective
4.1.4. Populatia si grupurile tinta
4.1.5. Descrierea activitatilor
4.1.6. Durata si planul de actiune
4.2. Rezultatele anticipate
4.2.1. Modul in care proiectul va ameliora situatia grupului tinta
4.2.2. Factori de risc in obtinerea rezultatelor
4.2. Concluzii
- See more at: http://www.libroteze.com/ro/abandonul-scolar#sthash.VrYsq53i.dpuf

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu