INTRODUCERE
Capitolul I
1.1. Devianţa şcolară. Delimitari conceptuale si forme de manifestare
1.1.1. Absentismul scolar
1.1.2. Abandonul scolar
1.2. Teorii explicative ale abandonului scolar
1.3. Factori care conduc la aparitia fenomenului de abandon scolar
Cap II. Rolul asistentului social in solutionarea problematicii abandonului scolar
Cap III. Rolul familiei in prevenirea abandonului scolar. O abordare calitativa
3.1. Ipoteza si obiectivele cercetarii
3.2. Metodologia utilizarii in realizarea cercetarii
3.3. Grupul tinta. Lotul de investigatie
3.4. Prezentarea studiilor de caz
3.5. Concluzii
Cap IV. Prevenirea abandonului scolar. Proiect de interventie
4.1. Descrierea proiectului
4.1.1. Familia si scoala-impreuna pentru o educatie de calitate
4.1.2. rezumat
4.1.3. Obiective
4.1.4. Populatia si grupurile tinta
4.1.5. Descrierea activitatilor
4.1.6. Durata si planul de actiune
4.2. Rezultatele anticipate
4.2.1. Modul in care proiectul va ameliora situatia grupului tinta
4.2.2. Factori de risc in obtinerea rezultatelor
4.2. Concluzii
- See more at: http://www.libroteze.com/ro/abandonul-scolar#sthash.VrYsq53i.dpuf
Capitolul I
1.1. Devianţa şcolară. Delimitari conceptuale si forme de manifestare
1.1.1. Absentismul scolar
1.1.2. Abandonul scolar
1.2. Teorii explicative ale abandonului scolar
1.3. Factori care conduc la aparitia fenomenului de abandon scolar
Cap II. Rolul asistentului social in solutionarea problematicii abandonului scolar
Cap III. Rolul familiei in prevenirea abandonului scolar. O abordare calitativa
3.1. Ipoteza si obiectivele cercetarii
3.2. Metodologia utilizarii in realizarea cercetarii
3.3. Grupul tinta. Lotul de investigatie
3.4. Prezentarea studiilor de caz
3.5. Concluzii
Cap IV. Prevenirea abandonului scolar. Proiect de interventie
4.1. Descrierea proiectului
4.1.1. Familia si scoala-impreuna pentru o educatie de calitate
4.1.2. rezumat
4.1.3. Obiective
4.1.4. Populatia si grupurile tinta
4.1.5. Descrierea activitatilor
4.1.6. Durata si planul de actiune
4.2. Rezultatele anticipate
4.2.1. Modul in care proiectul va ameliora situatia grupului tinta
4.2.2. Factori de risc in obtinerea rezultatelor
4.2. Concluzii
- See more at: http://www.libroteze.com/ro/abandonul-scolar#sthash.VrYsq53i.dpuf
INTRODUCERE
Capitolul I
1.1. Devianţa şcolară. Delimitari conceptuale si forme de manifestare
1.1.1. Absentismul scolar
1.1.2. Abandonul scolar
1.2. Teorii explicative ale abandonului scolar
1.3. Factori care conduc la aparitia fenomenului de abandon scolar
Cap II. Rolul asistentului social in solutionarea problematicii abandonului scolar
Cap III. Rolul familiei in prevenirea abandonului scolar. O abordare calitativa
3.1. Ipoteza si obiectivele cercetarii
3.2. Metodologia utilizarii in realizarea cercetarii
3.3. Grupul tinta. Lotul de investigatie
3.4. Prezentarea studiilor de caz
3.5. Concluzii
Cap IV. Prevenirea abandonului scolar. Proiect de interventie
4.1. Descrierea proiectului
4.1.1. Familia si scoala-impreuna pentru o educatie de calitate
4.1.2. rezumat
4.1.3. Obiective
4.1.4. Populatia si grupurile tinta
4.1.5. Descrierea activitatilor
4.1.6. Durata si planul de actiune
4.2. Rezultatele anticipate
4.2.1. Modul in care proiectul va ameliora situatia grupului tinta
4.2.2. Factori de risc in obtinerea rezultatelor
4.2. Concluzii
- See more at: http://www.libroteze.com/ro/abandonul-scolar#sthash.VrYsq53i.dpuf
Capitolul I
1.1. Devianţa şcolară. Delimitari conceptuale si forme de manifestare
1.1.1. Absentismul scolar
1.1.2. Abandonul scolar
1.2. Teorii explicative ale abandonului scolar
1.3. Factori care conduc la aparitia fenomenului de abandon scolar
Cap II. Rolul asistentului social in solutionarea problematicii abandonului scolar
Cap III. Rolul familiei in prevenirea abandonului scolar. O abordare calitativa
3.1. Ipoteza si obiectivele cercetarii
3.2. Metodologia utilizarii in realizarea cercetarii
3.3. Grupul tinta. Lotul de investigatie
3.4. Prezentarea studiilor de caz
3.5. Concluzii
Cap IV. Prevenirea abandonului scolar. Proiect de interventie
4.1. Descrierea proiectului
4.1.1. Familia si scoala-impreuna pentru o educatie de calitate
4.1.2. rezumat
4.1.3. Obiective
4.1.4. Populatia si grupurile tinta
4.1.5. Descrierea activitatilor
4.1.6. Durata si planul de actiune
4.2. Rezultatele anticipate
4.2.1. Modul in care proiectul va ameliora situatia grupului tinta
4.2.2. Factori de risc in obtinerea rezultatelor
4.2. Concluzii
- See more at: http://www.libroteze.com/ro/abandonul-scolar#sthash.VrYsq53i.dpuf
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu