CAPITOLUL 1 Probleme actuale privind eficientizarea procesului instructiv-
educativ în cadrul lecţiei de educaţie fizică şcolară
• 1.1. Aspecte generale privind posibilitatea eficientizării procesului
instructiv-educativ la etapa actuală.
• 1.2. Particularităţile somato-fiziologice şi psihice ale elevilor din
ciclul gimnazial .
• 1.3. Cerinţele şi particularităţile sporturilor de luptă în lecţia de
educaţie fizică din ciclul gimnazial .
• 1.4. Particularităţile dezvoltării calităţilor motrice la elevii din
ciclul gimnazial .
Capitolul 2 Cadrul metodologic şi experimental de organizare a cercetării
• 2.1. Metodele de cercetare.
• 2.2. Organizarea cercetării
• 2.3. Aprobarea rezultatelor cercetării.
CAPITOLUL 3 Argumentarea conţinutului, mijloacelor, metodelor şi formelor
de organizare a lecţiei de educaţie fizică din ciclul gimnazial, folosind
elemente tehnice de bază din sporturile de luptă
• 3.1. Metodele de organizare a activităţilor instructiv-educative ale
elevilor în sistemul de educaţie fizică prin utilizarea procedeelor
tehnice de bază din sporturile de luptă
• 3.2. Particularităţile sporturilor de luptă, factor de eficientizare a
procesului instructiv-educativ la elevii din ciclul gimnazial
• 3.3. Modalităţi de practicare a elementelor tehnice din sporturile de
luptă în vederea formării şi dezvoltării priceperilor, deprinderilor
şi calităţilor motrice utilitar aplicative la elevii din clasele
gimnaziale
• 3.4. Analiza opiniilor specialiştilor de educaţie fizică despre
posibilitatea folosirii elementelor din sporturile de luptă în lecţia
şcolară
CAPITOLUL 4. Evaluarea pe cale experimentală a elementelor tehnice din
sporturi de luptă utilizate în lecţiile de educaţie fizică gimnazială
• 4.1. Analiza programei experimentale cu elementelor tehnice din lupte
greco-romane, propusă pentru clasele a V-a şi a VI-a
• 4.2. Conţinutul planificării activităţii didactice în baza folosirii
unor mijloace din sporturi de luptă .
• 4.3. Contribuţia elementelor tehnice din sporturile de luptă la
dezvoltarea calităţilor motrice şi psiho-motrice ale elevilor din
treapta gimnazială
61 pag
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu