CUPRINS
Introducere
CAPITOLUL I – Studiu documentar privind activitatea de management al
marketingului
1. Rolul esenţial al marketingului în activitatea unei organizaţii……………..5
2. Managementul activităţii de
marketing........................................................12
3. Fidelizarea
clienţilor...............................................................
......................13
4. Politica de
produs...................................................................
......................14
5. Politica de
preţ.....................................................................
.........................15
6. Politica de
promovare................................................................
...................16
7. Politica de
distribuţie..............................................................
......................24
CAPITOLUL II – Prezentarea generală a S.C. MEGA IMAGE S.A. şi a strategiei
sale manageriale în domeniul marketingului
2.1 Prezentarea generală a
firmei......................................................................
...26
2.2 Piaţa întreprinderii şi profilul
consumatorului...............................................29
2.3 Mediul de marketing al S.C. Mega Image
S.A..............................................33
2.4 Analiza
SWOT........................................................................
.......................54
CAPITOLUL III – Analiza activităţii de marketing a S.C. Mega Image S.A.
până în decembrie 2006
3.1 Politica de
preţ........................................................................
........................55
3.2 Politica de
produs......................................................................
.....................56
3.3 Politica de
promovare...................................................................
..................58
3.4 Politica de
distribuţie.................................................................
.....................67
CAPITOLUL IV – Elaborarea strategiei de marketing a S.C. Mega Image S.A.
pentru anul 2007
4.1 Strategia de
preţ........................................................................
......................70
4.2 Strategia de
produs......................................................................
...................71
4.3 Strategia de
distribuţie.................................................................
...................72
4.4 Strategia de
promovare...................................................................
................72
4.5 Propuneri de îmbunăteţire a strategiei de marketing………………………..82
Concluzii………………………………………………….............................…84
Bibliografie................................................................
.........................................87
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu