MARKETING ONLINE

 Marketingul „este un proces special şi managerial prin  care  indivizi
şi grupuri de indivizi obţin ceea ce le este necesar şi ceea ce doresc  prin
crearea, oferirea şi schimbul de produse având o anumită valoare” (2).
      Marketingul pentru a putea genera efectele scontate, trebuie  să  aibă
la bază obiectivele sale. Obiectivul activităţii de  marketing  „este  acela
de a face vânzarea de prisos. Scopul este de a-l  cunoaşte  şi  înţelege  pe
client atât de bine încât produsele sau  serviciile  să  se  potrivească  cu
nevoile sale şi să se vândă singure” (3).
      Odată cu creşterea exponenţială a web-ului, instrument  primordial  de
utilizare a Internetului, o activitate  din  ce  în  ce  mai  profitabilă  a
început  să  fie  exploatată  de  către  un  număr  crescând  de   companii:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu