Mixul de marketing a unei agentii de turism

INTRODUCERE........4     CAPITOLUL 1 – CONCEPTUL DE MARKETING ŞI APLICAREA SA IN TURISM........6 1.1. Conceptul de marketing.............6 1.2. Turismul şi marketingul turistic……………9 1.3. Serviciile, elemente de bază în turism...............13     CAPITOLUL 2 - PIAŢA AGENŢIEI DE TURISM.........18 2.1. Conceptul de piaţă în marketing.........18 2.2. Piaţa turistică şi particularităţile ei..........20 2.3. Piaţa agenţiei de turism................25 2.3.1. Indicatori de evaluare a pieţei agenţiei de turism.........30 2.3.2. Cererea turistică..................32 2.3.3. Concentrarea în timp şi spaţiu a cererii pentru turism............35 2.3.4. Oferta agenţiei de turism................40 2.4. Segmentarea pieţei.................43 2.4.1. Segmentarea pieţei...............43 2.4.2. Alegerea pieţei ţintă şi poziţionarea pe piaţă.............48     CAPITOLUL 3–AGENŢIA DE TURISM, ÎNTREPRINDERE TURISTICĂ PRIVILEGIATĂ...........52 3.1.Agenţia de turism şi agenţia de voiaj.............52 3.2. Tipologia agenţiilor de turism……………53 3.2.1. Concepte şi tipologie…………………54 3.2.2. Reţele de agenţii si agenţii distribuitoare………58 3.3. Înfiinţarea agenţiilor de turism în România...............61 3.4. Serviciile prestate de agenţiile de turism...........64 3.4.1. Serviciile de vânzare a biletelor pe mijloacele de transport.............64 3.4.2. Servicii turistice...............66 3.4.3. Servicii complementare..........67 3.5. Furnizorii şi corespondenţii agenţiei de turism...............68 3.6. Organizarea unei agenţii de turism pe birouri................69     CAPITOLUL 4 – MIXUL DE MARKETING AL AGENŢIEI DE TURISM..........72 4.1. Produsul turistic.........73 4.2. Politica de preţ...........76 4.3. Promovarea realizată de agenţia de turism.............77 4.4. Ambianţă într-o agenţie de turism...............79     CAPITOLUL 5 – STUDIU DE CAZ : Agenţia de turism IASON TRAVEL...........80 5.1. Înfiinţarea agenţiei de turism...........80 5.2. Managementul resurselor umane.............85 5.3. Piaţa şi strategii de marketing................88 5.4. Analiza swot……………97     CONCLUZII...........99 BIBLIOGRAFIE..............101 ANEXE...............104
INTRODUCERE........4

CAPITOLUL 1 – CONCEPTUL DE MARKETING ŞI APLICAREA SA IN TURISM........6
1.1. Conceptul de marketing.............6
1.2. Turismul şi marketingul turistic……………9
1.3. Serviciile, elemente de bază în turism...............13

CAPITOLUL 2 - PIAŢA AGENŢIEI DE TURISM.........18
2.1. Conceptul de piaţă în marketing.........18
2.2. Piaţa turistică şi particularităţile ei..........20
2.3. Piaţa agenţiei de turism................25
2.3.1. Indicatori de evaluare a pieţei agenţiei de turism.........30
2.3.2. Cererea turistică..................32
2.3.3. Concentrarea în timp şi spaţiu a cererii pentru turism............35
2.3.4. Oferta agenţiei de turism................40
2.4. Segmentarea pieţei.................43
2.4.1. Segmentarea pieţei...............43
2.4.2. Alegerea pieţei ţintă şi poziţionarea pe piaţă.............48

CAPITOLUL 3–AGENŢIA DE TURISM, ÎNTREPRINDERE TURISTICĂ PRIVILEGIATĂ...........52
3.1.Agenţia de turism şi agenţia de voiaj.............52
3.2. Tipologia agenţiilor de turism……………53
3.2.1. Concepte şi tipologie…………………54
3.2.2. Reţele de agenţii si agenţii distribuitoare………58
3.3. Înfiinţarea agenţiilor de turism în România...............61
3.4. Serviciile prestate de agenţiile de turism...........64
3.4.1. Serviciile de vânzare a biletelor pe mijloacele de transport.............64
3.4.2. Servicii turistice...............66
3.4.3. Servicii complementare..........67
3.5. Furnizorii şi corespondenţii agenţiei de turism...............68
3.6. Organizarea unei agenţii de turism pe birouri................69

CAPITOLUL 4 – MIXUL DE MARKETING AL AGENŢIEI DE TURISM..........72
4.1. Produsul turistic.........73
4.2. Politica de preţ...........76
4.3. Promovarea realizată de agenţia de turism.............77
4.4. Ambianţă într-o agenţie de turism...............79

CAPITOLUL 5 – STUDIU DE CAZ : Agenţia de turism IASON TRAVEL...........80
5.1. Înfiinţarea agenţiei de turism...........80
5.2. Managementul resurselor umane.............85
5.3. Piaţa şi strategii de marketing................88
5.4. Analiza swot……………97

CONCLUZII...........99
BIBLIOGRAFIE..............101
ANEXE...............104

- See more at: http://www.libroteze.com/ro/mixul-de-marketing-unei-agentii-de-turism#sthash.UaDDYYIR.dpufINTRODUCERE........4     CAPITOLUL 1 – CONCEPTUL DE MARKETING ŞI APLICAREA SA IN TURISM........6 1.1. Conceptul de marketing.............6 1.2. Turismul şi marketingul turistic……………9 1.3. Serviciile, elemente de bază în turism...............13     CAPITOLUL 2 - PIAŢA AGENŢIEI DE TURISM.........18 2.1. Conceptul de piaţă în marketing.........18 2.2. Piaţa turistică şi particularităţile ei..........20 2.3. Piaţa agenţiei de turism................25 2.3.1. Indicatori de evaluare a pieţei agenţiei de turism.........30 2.3.2. Cererea turistică..................32 2.3.3. Concentrarea în timp şi spaţiu a cererii pentru turism............35 2.3.4. Oferta agenţiei de turism................40 2.4. Segmentarea pieţei.................43 2.4.1. Segmentarea pieţei...............43 2.4.2. Alegerea pieţei ţintă şi poziţionarea pe piaţă.............48     CAPITOLUL 3–AGENŢIA DE TURISM, ÎNTREPRINDERE TURISTICĂ PRIVILEGIATĂ...........52 3.1.Agenţia de turism şi agenţia de voiaj.............52 3.2. Tipologia agenţiilor de turism……………53 3.2.1. Concepte şi tipologie…………………54 3.2.2. Reţele de agenţii si agenţii distribuitoare………58 3.3. Înfiinţarea agenţiilor de turism în România...............61 3.4. Serviciile prestate de agenţiile de turism...........64 3.4.1. Serviciile de vânzare a biletelor pe mijloacele de transport.............64 3.4.2. Servicii turistice...............66 3.4.3. Servicii complementare..........67 3.5. Furnizorii şi corespondenţii agenţiei de turism...............68 3.6. Organizarea unei agenţii de turism pe birouri................69     CAPITOLUL 4 – MIXUL DE MARKETING AL AGENŢIEI DE TURISM..........72 4.1. Produsul turistic.........73 4.2. Politica de preţ...........76 4.3. Promovarea realizată de agenţia de turism.............77 4.4. Ambianţă într-o agenţie de turism...............79     CAPITOLUL 5 – STUDIU DE CAZ : Agenţia de turism IASON TRAVEL...........80 5.1. Înfiinţarea agenţiei de turism...........80 5.2. Managementul resurselor umane.............85 5.3. Piaţa şi strategii de marketing................88 5.4. Analiza swot……………97     CONCLUZII...........99 BIBLIOGRAFIE..............101 ANEXE...............104 - See more at: http://www.libroteze.com/ro/mixul-de-marketing-unei-agentii-de-turism#sthash.UaDDYYIR.dpuf

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu