o Nu recomand afişarea titlurilor de “cel mai bun medic dentist”, decât
dacă ele sunt oferite de către o asociaţie profesională. Orice altfel de
diplomă, care nu este recunoscută din punct de vedere profesional, nu
respectă codul deontologic al profesiei, deoarece acele calităţi nu sunt
certificate de către profesionişti [20].
• Scrierea a două articole în presa locală
Aceasta abordare poate fi privita si ca unul din elementele de
marketing social care pot fi folosite pentru a ne adresa publicului,
insemnand constientizarea acestuia cu privire la o anumita problema.
Identificarea revistei/cotidianului în care se va publica coloana se face
având în vedere publicul ţintă al revistei/cotidianului şi tirajul ei/lui,
bineînţeles ţinând cont şi de preţul solicitat de aceştia pentru spaţiul
respectiv. Articolele trebuie să fie cât mai diferite ca tematică pentru a
sugera numărul mare de posibilită
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu