MIXUL DE MARKETING STUDIU DE CAZ AVON COSMETICS ROMÂNIA SRL

introducere..............3
CAPITOLUL I 3
STRATEGIA DE PIAŢĂ – COMPONENTĂ ESENŢIALĂ A POLITICII DE MARKETING 3
1.1. CONŢINUTUL SI LOCUL STRATEGIEI DE PIAŢĂ 3
1.2. TIPOLOGIA STRATEGIILOR DE PIAŢĂ 5
CAPITOLUL II 7
MIXUL DE MARKETING 7
2.1. POLITICA DE PRODUS 8
2.2. POLITICA DE PREŢ 14
2.3. POLITICA DE DISTRIBUŢIE 20
2.4. POLITICA DE COMUNICARE 28
CAPITOLUL III 
PREZENTAREA GENERALĂ A COMPANIEI AVON COSMETICS 36
3.1. ISTORIA  AVON COSMETICS 36
3.2. EVOLUŢIA COMPANIEI AVON COSMETICS..........................37
3.3. PRINCIPIILE COMPANIEI AVON COSMETICS...........................38
3.4. SITUAŢIA ACTUALĂ A COMAPNIEI ........................................39
3.5. PREOCUPAREA COMPANIEI AVON COSMETICS PENTRU MEDIUL ÎNCONJURĂTOR39
3.6.PREZENTAREA COMPANIEI AVON COSMETICS ROMÂNIA SRL.........................41
3.7.ROLUL sI RESPONSABILITĂŢIILE REPREZENTANTULUI........................43
3.8.CONDIŢIILE DE VÂNZARE .........................................44
3.9.ROLUL sI RESPONSABILITĂŢIILE COORDONATORULUI....................45
3.10. SISTEMUL DE LUCRU...........................................................50
3.11. MODUL DE FUNCŢIONARE A COMPANIEI............................50
3.11.1. DEPARTAMENTULDE MARKETING......................................51
3.11.3. DEPARTAMENTUL OPERAŢIONAL.......................................51
3.11.3. DEPARTAMENTUL DE VÂNZĂRI 51
3.11.4. DEPARTAMENTUL DE FINANŢE 51
3.12.REZULTATE ECONOMICO- FINANCIARE....................52
CAPITOLUL IV 53
STUDIU  PRIVIND PIAŢA, CONCURENŢA SI CLIENŢII  FIRMEI AVON COSMETICS ROMÂNIA  53
4.1. CARACTERIZAREA PIEŢEI FIRMEI AVON COSMETIC S…………53                              
4.2. CONCURENŢII FIRMEI AVON COSMETICS ROMÂNIA 55
4.3. CLIENŢII FIRMEI AVON COSMETICS ROMÂNIA    57
CAPITOLUL V 59
STUDIU PRIVIND POLITICA DE MARKETING A FIRMEI AVON COSMETICS ROMÂNIA 58
5.1.ANALIZA POLITICII DE PRODUS A COMPANIEI......................................................58
5.2. ANALIZA POLITICII DE PREŢ  A FIRMEI AVON COSMETICS 62
5.3. ANALIZA POLITICII DE DISTRIBUŢIE A FIRMEI AVON COSMETICS 64
5.3.1.ETAPELE SI OBIECTIVELE PROCESULUI DE VÂNZARE PERSONALĂ  64 
5.4. ANALIZA POLITICII DE COMUNICARE A COMPANIEI AVON COSMETICS 65
5.4.1. PUBLICITATEA................................................65
5.4.2. PROMOVAREA VÂNZĂRILOR....................................66
5.4.3 MANIFESTARILE PROMOŢIONALE.........................67

CAPITOLUL VI  69 
STRATEGII PRIVIND POLITICA DE MARKETING A FIRMEI AVON COSMETICS
ROMANIA........................................69
6.1. STRATEGIA DE PIAŢĂ A FIRMEI AVON COSMETICS ROMÂNIA 69
6.2. MIXUL DE MARKETING AL FIRMEI AVON COSMETICS ROMÂNIA 70
6.2.1. POLITICA DE PRODUS A FIRMEI AVON COSMETICS ROMÂNIA 70
6.2.2.  POLITICA DE PREŢ A FIRMEI AVON COSMETICS ROMÂNIA 71
6.2.3.  POLITICA DE DISTRIBUŢIE  A FIRMEI AVON COSMETICS ROMÂNIA 72
6.2.4.  POLITICA DE PROMOVARE A FIRMEI AVON COSMETICS ROMÂNIA 72
CONCLUZII sI
PROPUNERII...................................................74
BIBLIOGRAFIE.......................................................76

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu