Valenţe formative ale educaţiei interculturale în pregătirea profesională iniţială (2011)

1. DIMENSIUNILE PROCESULUI EDUCAŢIONAL ÎN CONTEXTUL DIFERENŢELOR CULTURALE
  • 1.1. Analiza premiselor diversităţii în educaţie
  • 1.2. Deschideri culturale ale cadrului educaţional postmodernist
  • 1.3. Educaţia interculturală: definirea şi evoluţia conceptelor
  • 1.4. Educaţia interculturală în contextul noilor educaţii
2. FORMAREA PROFESIONALĂ INIŢIALĂ – PREMISĂ A REALIZĂRII UNEI EDUCAŢII INTERCULTURALE DE CALITATE
  • 2.1. Finalităţi ale formării profesionale a studenţilor, viitorilor pedagogi
  • 2.2. Formarea competenţei didactice într-un nou context social-pedagogic
  • 2.3. Competenţa interculturală – componentă a formării profesorilor
  • 2.4. Aspectul conceptual - metodologic al competenţei de educaţie interculturală
3. COMPETENŢA DE EDUCAŢIE INTERCULTURALĂ: DESFĂŞURAREA UNUI DEMERS FORMATIV
  • nnnn
  • 3.1. Contextul academic de consolidare/formare a competenţelor profesionale
  • 3.2. Demersul tehnologic de formare a competenţei de educaţie interculturală
CONCLUZII GENERALE ŞI RECOMANDĂRI

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu