Analiza gradului de poluare in canioanele urbane

1.    ITS
1.1    Prezentare Generala A Its
1.2    Tipuri De Sisteme Its
1.3    Tipuri De Arhitecturi Its
1.4    Its - Efecte Si Perspective
2.    MANAGEMENTUL TRAFICULUI URBAN
2.1    Managementul Intersectiilor
2.2    Tipuri De Intersectii
3.    PROBLEMA POLUARII IN CANIOANELE URBANE
3.1    Cadrul International
3.2    Definirea Obiectivelor Si Cerintelor
3.3    Traficul Rutier - Importanta Sursa De Poluare
3.4    Norme De Mediu
3.5    Valori Limita Ale Concentratiilor Poluantilor
3.6    Ecologizarea Traficului Auto Urban
4.    STRUCTURA SISTEMULUI DE MONITORIZARE
4.1    Structura Informationala
4.2    Structura Functionala
4.3    Structura De Comunicatii
4.4    Senzori De Detectie
4.4.1    Senzori De Trafic
4.4.2    Senzori Pentru Monitorizarea Factorilor Meteorologici
4.4.3    Senzori De Mediu
4.5    Nivelul Local
4.6    Nivelul Central
5.    MODELE PENTRU CALITATEA AERULUI
5.1    Modelarea Dispersiei Atmosferice In Canioanele Urbane
5.1.1    Modele De Dispersie
5.1.2    Metoda Experimentala Si De Cercetare Privind Dispersia Noxelor La Nivelul Canioanelor Urbane
5.2    Estimarea Emisiilor Poluante De La Vehicule
5.2.1    Modelul Umta
5.2.2    Modelul De Dispersie Caline - 4
5.2.3    Modelul Mobile
5.2.4    Modelul Micro 2
5.2.5    Modelul Trrl
5.2.6    Alte Modele Pentru Calitatea Aerului Din Surse Mobile
6.    MODELUL MATEMATIC MOBILE 6. 2
6.1    Isoric
6.2    Generalitati
6.3    Clasificarea Emisiilor
6.4    Componentele Sistemului Mobile 6
6.5    Cerintele Mobile 6
6.6    Simularea Cu Mobile 6. 2
7.    CONCLUZII
8.    BIBLIOGRAFIE


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu