1. ABORDAREA PSIHOLOGICĂ A CONŞTIINŢEI DE SINE ŞI A VALORILOR VIEŢII
2. STUDIUL EXPERIMENTAL AL IMPLICĂRII CONŞTIINŢEI DE SINE ÎN SISTEMUL DE VALORI AL PERSONALITĂŢII ADOLESCENTULUI
3. IMPLEMENTAREA PROGRAMULUI FORMATIV PENTRU DEZVOLTAREA CONŞTIINŢEI DE SINE LA ADOLESCENŢI
CONCLUZII GENERALE ŞI RECOMANDĂRI
- 1.1. Fundamente teoretice ale conştiinţei de sine
- 1.2. Structura conştiinţei de sine şi relaţiile ei cu alte formaţiuni psihice
- 1.3. Conştiinţa de sine şi relaţia dintre valorile vieţii în structura personalităţii
- 1.4. Valorile şi conştiinţa de sine la vîrsta adolescenţei
- 1.5. Concluzii la capitolul 1
2. STUDIUL EXPERIMENTAL AL IMPLICĂRII CONŞTIINŢEI DE SINE ÎN SISTEMUL DE VALORI AL PERSONALITĂŢII ADOLESCENTULUI
- 2.1. Metodologia cercetării
- 2.2. Metode şi tehnici aplicate în cercetare
- 2.3. Eşantionul
- 2.4. Caracteristici generale ale subiecţilor
- 2.5. Viziunea subiecţilor cu referire la noţiunea - conştiinţă de sine
- 2.6. Nivelurile de dezvoltare a conştiinţei de sine la adolescenţi
- 2.7. Viziunea subiecţilor cu referire la noţiunea - valoare
- 2.8. Caracteristici de conţinut ale valorilor vieţii la adolescenţi
- 2.9. Relaţia conştiinţei de sine cu sistemul de valori
- 2.10. Ierarhizarea valorilor şi a sferelor vieţii în funcţie nivelul dezvoltării conştiinţei de sine
- 2.11. Aprecierile valorilor în funcţie de profilul studiilor real – umanist
- 2.12. Diferenţele stabilite între valori şi mediul de provenienţă rural - urban al adolescenţilor
- 2.13. Concluzii la capitolul 2
3. IMPLEMENTAREA PROGRAMULUI FORMATIV PENTRU DEZVOLTAREA CONŞTIINŢEI DE SINE LA ADOLESCENŢI
- 3.1. Repere teoretice ale programului de formare
- 3.2. Caracteristica programului psihologic de dezvoltare a conştiinţei de sine
- 3.3. Descrierea structurii activităţilor de formare
- 3.4. Modificările obţinute în urma implementării programului formativ
- 3.5. Concluzii la capitolul 3
CONCLUZII GENERALE ŞI RECOMANDĂRI
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu