Implicarea conştiinţei de sine în sistemul de valori al personalităţii adolescentului (2011)

1. ABORDAREA PSIHOLOGICĂ A CONŞTIINŢEI DE SINE ŞI A VALORILOR VIEŢII
  • 1.1. Fundamente teoretice ale conştiinţei de sine
  • 1.2. Structura conştiinţei de sine şi relaţiile ei cu alte formaţiuni psihice
  • 1.3. Conştiinţa de sine şi relaţia dintre valorile vieţii în structura personalităţii
  • 1.4. Valorile şi conştiinţa de sine la vîrsta adolescenţei
  • 1.5. Concluzii la capitolul 1

2. STUDIUL EXPERIMENTAL AL IMPLICĂRII CONŞTIINŢEI DE SINE ÎN SISTEMUL DE VALORI AL PERSONALITĂŢII ADOLESCENTULUI
  • 2.1. Metodologia cercetării
  • 2.2. Metode şi tehnici aplicate în cercetare
  • 2.3. Eşantionul
  • 2.4. Caracteristici generale ale subiecţilor
  • 2.5. Viziunea subiecţilor cu referire la noţiunea - conştiinţă de sine
  • 2.6. Nivelurile de dezvoltare a conştiinţei de sine la adolescenţi
  • 2.7. Viziunea subiecţilor cu referire la noţiunea - valoare
  • 2.8. Caracteristici de conţinut ale valorilor vieţii la adolescenţi
  • 2.9. Relaţia conştiinţei de sine cu sistemul de valori
  • 2.10. Ierarhizarea valorilor şi a sferelor vieţii în funcţie nivelul dezvoltării conştiinţei de sine
  • 2.11. Aprecierile valorilor în funcţie de profilul studiilor real – umanist
  • 2.12. Diferenţele stabilite între valori şi mediul de provenienţă rural - urban al adolescenţilor
  • 2.13. Concluzii la capitolul 2

3. IMPLEMENTAREA PROGRAMULUI FORMATIV PENTRU DEZVOLTAREA CONŞTIINŢEI DE SINE LA ADOLESCENŢI
  • 3.1. Repere teoretice ale programului de formare
  • 3.2. Caracteristica programului psihologic de dezvoltare a conştiinţei de sine
  • 3.3. Descrierea structurii activităţilor de formare
  • 3.4. Modificările obţinute în urma implementării programului formativ
  • 3.5. Concluzii la capitolul 3

CONCLUZII GENERALE ŞI RECOMANDĂRI

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu